Enquesta + Info.Tràilers T4 LOST (CONTÉ SPOILERS)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Què us ha semblat el/s tràiler/s de Lost?

Molt bo/ns
1
50%
Bo/ns
1
50%
Passables, no em diuen gaire
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 2

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Enquesta + Info.Tràilers T4 LOST (CONTÉ SPOILERS)

#1

Entrada Autor: Linus » dl. des. 24, 2007 20:14

Hola a tothom!
A dia d'avui, 24 de desembre, queden... 39 dies per la tornada de Lost, i ja fa uns dies que varen sortir dos tràilers.
Aquest post serveix pels que els heu vist i els vulgueu comentar.

Qui no hagi vist els tràilers i no en vulgui saber res, QUE NO LLEGEIXI!

Tràiler 1:
El primer tràiler que varem poder veure dura només 30 segons, i en ell hi veiem un poti-poti de noves imatges molt suggerents, com poden ser (sí, encara que costi) en Charlie, el logo d'una nova estació Dharma, un fóssil i en Hurley visitant a en Jacob.

Tràiler 2:
El segon tràiler dura 1 minut 45 segons i és fantàstic. M'ha encantat ja que ja veiem alguns nous personatges, com l'actor Ken Leung quan els hi dius als losts: 'Voleu saber per què hem vingut?' :shock: :o . Es veu l'helicòpter sobrevolar l'illa, en Locke apuntant en Ben amb un pistola, en Sawyer deixant penjada la Kate ( :lol: ) i... al final de tot l'aigua de l'illa que reflecteix una ciutat.

Espero que us hagin agradat els meus comentaris, i ja sabeu, aquest post està fet per aportar el que vulgueu sobre els tràilers ja existents i els possibles futurs.


Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: bipub » dv. des. 28, 2007 16:21

Ostres això si que es una bona anàlisi dels tràilers, amb tan poca estona si que hi has vist coses. La veritat és que amb les ganes que hi ha de què tornin ens agafem a qualsevol detall.
Jo volia comentar això que han tret dels missing pieces, que ho heu vist? són uns petits vídeos que són com escenes eliminades que duren un parell de minuts i que acaben de descolbrir alguns detalls (a vegades xorrades) de capitols passats. És una altra opció per anar passant els dies. Ho podeu veure aquí: http://abc.go.com/primetime/lost/missingpieces/index
però també hi ha gent que s'ha dedicat a subtitular-los i no és difícil de trobar.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Linus » dv. des. 28, 2007 20:07

bipub ha escrit:Ostres això si que es una bona anàlisi dels tràilers, amb tan poca estona si que hi has vist coses. La veritat és que amb les ganes que hi ha de què tornin ens agafem a qualsevol detall.
Jo volia comentar això que han tret dels missing pieces, que ho heu vist? són uns petits vídeos que són com escenes eliminades que duren un parell de minuts i que acaben de descolbrir alguns detalls (a vegades xorrades) de capitols passats. És una altra opció per anar passant els dies. Ho podeu veure aquí: http://abc.go.com/primetime/lost/missingpieces/index
però també hi ha gent que s'ha dedicat a subtitular-los i no és difícil de trobar.
Sí, els mobisodes han estat una alternativa per matar el temps abans de la tornada, cada setmana s'aconsegueix un via mòbil i n'hi ha un total de 13.
Jo els estic veient i no és quelcom indispensable, si més no tal com diu el títol són peces perdudes, detalls no vists en els capítols i que, de moment no sabem si són realment importants.
Ara bé, alguns revelen moments mooolt intrigants :wink:
Imatge


Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Suec » ds. des. 29, 2007 9:37

hola!
A on es poden veure els trailers? Ho dic per poder votar l'enquesta....

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Linus » ds. des. 29, 2007 10:02

Suec ha escrit:hola!
A on es poden veure els trailers? Ho dic per poder votar l'enquesta....
Suec, els podràs trobar, per exemple, a:
- http://www.youtube.com
- http://www.lostzilla.com
- lostpedia.org

A l'última, selecciona l'idioma espanyol i veuràs al lateral dret el 3r Tràiler (que aprofito per dir que ja ha sortit un 3r! :D ).
A lostzilla també veuràs el 3r però no sé si tenen els dos primers.
Jo et recomano el youtube :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Linus » dl. gen. 28, 2008 22:24

Hola!
Dels molts tràilers que han anat apareixent aquests darrers mesos, us porto el que per mi és el millor, bàsicament perquè és el més llarg i... hi surten bastants spoilers amb forma d'imatges (clar).
Atenció amb els qui ho vulguin veure :!:

Tràiler T4 LOST
Imatge

Respon