Torna Bola de Drac

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Torna Bola de Drac

#1

Entrada Autor: Petiso » dt. juny 16, 2015 12:35

Doncs això, que torna Boal de Drac !!!
Ja s'ha fet públic el primer vídeo promocional de "Dragon Ball Super", la sèrie d'animació que suposarà el retorn de Goku, Vegeta i companyia a la televisió després de 18 anys. Aquest primer avançament arriba a menys d'un mes de la seva estrena al Japó, previst pel proper 5 de juliol.

La nova ficció, que compta amb el creador de la saga, Akira Toriyama, com a autor de la història original i dels seus personatges, s'emetrà a Fuji TV en la franja horària que ara ocupava "Dragon Ball Kai", la versió resumida i remasteritzada de "Bola de Drac Z".

La història de "Dragon Ball Super" arrencarà pocs anys després de la derrota de Majin Buu, amb una Terra en pau, però que es veurà amenaçada per un nou i poderós enemic. La nova sèrie comptarà, inicialment, amb 100 capítols, tot i que podrien ser més en funció de la resposta del públic.
Primer vídeo promocional:
A veure que tal serà :-)


Imatge Imatge


surreak
Entrades: 110
Membre des de: ds. des. 13, 2008 12:37
Status: Desconnectat

Re: Torna Bola de Drac

#2

Entrada Autor: surreak » dc. jul. 01, 2015 18:52

A mi també em va fer il·lusió la notícia, però estic força desanimat. Si segueixen l'estela de guions com els de GT o la Batalla dels Déus, crec que tots ens emportarem una bona decepció.

Avatar de l’usuari

taopaipai
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 11, 2007 11:58
Status: Desconnectat

Re: Torna Bola de Drac

#3

Entrada Autor: taopaipai » dj. jul. 02, 2015 7:00

Jo l'estic esperant amb moltes ganes

Respon