Série de la BBC "Waiting for God", quin era el nom en català?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Autor del tema
Thomas-Magnum
Entrades: 54
Membre des de: dg. maig 13, 2012 12:35
Status: Desconnectat

Série de la BBC "Waiting for God", quin era el nom en català?

#1

Entrada Autor: Thomas-Magnum » dg. feb. 22, 2015 17:24

Doncs estic buscant la serie de la BBC "Waiting For God", que recordo haber vist per els mitjans dels 90s a TV3 o el canal 33, péro porto tota la tarda buscantla en catalá o castellá i no puc trobarla, com si no hagués existit mai. (M'ha costat prou trobar-la en anglès sense recordar el títol!) Algú sap quin nom li van donar aquí? (he probat les posibles traduccions i res). Si algú la tindria o ja está pujada a tots rucs amb un altre títol agrairia molt la informació.

Per ajudar a fer mémoria us deixo un link; https://www.youtube.com/watch?v=EXfzUDGMSiA

Imatge

Salutacions i grácies per llegirme.




pepcamps
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 9:47
Status: Desconnectat

Re: Série de la BBC "Waiting for God", quin era el nom en català?

#2

Entrada Autor: pepcamps » ds. feb. 17, 2018 9:52

Hola, mirant a l'hemeroteca de la Vanguardia, per aquestes dates els dimecres feien "la flor de la vida", i la meva dona creu que era aquesta. A ella també li agradava molt. Jo no l'he trobat al ruc


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Série de la BBC "Waiting for God", quin era el nom en català?

#3

Entrada Autor: Ferriol » dl. feb. 19, 2018 10:28

Sí, segons aquesta llista https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_de ... _Catalunya era aquesta i l'emetien pel 33.

I també tens raó, no hi ha cap informació al web de ccma, ni a eldoblage, ni enlloc :evil: i això que segons La Vanguardia emetien en Dual...
Salut i sort
Imatge


Autor del tema
Thomas-Magnum
Entrades: 54
Membre des de: dg. maig 13, 2012 12:35
Status: Desconnectat

Re: Série de la BBC "Waiting for God", quin era el nom en català?

#4

Entrada Autor: Thomas-Magnum » dl. set. 17, 2018 13:51

Gracies per les respostes. Llástima que no sembla que es conservi cap episodi. Potser ho acabaré veient en anglès encara que no es el mateix.

Respon