La brigada dels ciutadans honrats

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
brian
Entrades: 7
Membre des de: dv. set. 14, 2007 22:47
Ubicació: Mataró
Status: Desconnectat

La brigada dels ciutadans honrats

#1

Entrada Autor: brian » dg. set. 30, 2007 9:32

Com que és la meva estrena a tots a"Tots rucs",doncs HOLA A TOTS,encara que hi llegeixo gent ja coneguda.

Voldria fer una consulta entre tants "Cracks" .Algú sap que se n'ha fet de la genial sèrie "La brigada del ciutadans honrats?" ,la van passar per TV3 fa uns anys i jo la compararia directament als Monty Phyton ,era bonissima ,també cal dir que la tenia grabada en VHS i quan l'ensenyava als meus amics com una joia ,la resposta habitual era la indiferencia . :oops: :lol: .Dec ser un freak :shock: .

Algú la té?

Es pot recuperar?

Només m'agradava a mi?

:wink:



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: La brigada dels ciutadans honrats

#2

Entrada Autor: Petiso » dg. set. 30, 2007 11:14

brian ha escrit:Voldria fer una consulta entre tants "Cracks" .Algú sap que se n'ha fet de la genial sèrie "La brigada del ciutadans honrats?" ,la van passar per TV3 fa uns anys i jo la compararia directament als Monty Phyton ,era bonissima
Doncs no em sona haver-la vist ..... i ni mirant les imatges :-(
brian ha escrit:també cal dir que la tenia grabada en VHS i quan l'ensenyava als meus amics com una joia ,la resposta habitual era la indiferencia . :oops: :lol: .Dec ser un freak :shock: .
Trnaquil, això ens ha passat a TOTS. A mi em passava amb series alternatives com "Parelles", "Connectats", o "Enganxada".
brian ha escrit:Algú la té?
La pregunta es: encara tens els VHS ???????
brian ha escrit:Es pot recuperar?
Si tens els VHS si :-p
brian ha escrit:Només m'agradava a mi?
No crec .... a algú mes li devia agradar :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
brian
Entrades: 7
Membre des de: dv. set. 14, 2007 22:47
Ubicació: Mataró
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: brian » dg. set. 30, 2007 13:13

Aquest és el problema ,ja no tinc els VHS ,estan sota capes de Babylon ,Star trek ,Stargate ,etc..

Per cert jo també havia vist enganxada i era molt bona ,però pel meu gust no tant com "absolutament fabuloses" ,la serie d'aquelles dues snobs ,que anaven sempre torrades i que ja s'els hi havia passat l'arròs . :wink:

Respon