[Peli] Catching fire (En flames)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#16

Entrada Autor: Ayu » dc. oct. 30, 2013 9:45

Jo espero que Warner rectifiqui com va fer amb Harry Potter, i que encara que sigui al cap d'uns anys tregui edició en català.
Ara, si aquesta no la fan en català al cinema, ja m'oblidaré per sempre més d'esperar els BR en català.

Jo amb el primer tràiler també vaig flipar, que hi havia coses que em sonaven del 3r llibre (crec que ja ho vam comentar).

Però això, que han volgut anar ensenyant més suposo que per cridar més l'atenció de la gent i si s'obliden t'ho mostren tot (que de fet ja gairebé ho fan).
Jo estic molt descontent amb la campanya publicitaria, amb els pòsters dels tributs, amb l'anunci de l'extinció especial (i en dir en què consisteix) i ara amb el tràiler final...

Tot i que no sé perquè em sorprèn si és la tònica dels últims anys, al tràiler ensenyar-ho absolutament tot.

En fi, a veure com ho porten i després a esperar per la tortura que serà Mockingjay en dos actes XD


Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#17

Entrada Autor: Petiso » dc. oct. 30, 2013 11:15

Ayu ha escrit:Jo espero que Warner rectifiqui com va fer amb Harry Potter, i que encara que sigui al cap d'uns anys tregui edició en català.
Ara, si aquesta no la fan en català al cinema, ja m'oblidaré per sempre més d'esperar els BR en català.
Doncs a veure si tenim sort i surten mes endavant ..... sinó a esperar si al fan per TV3.
Ayu ha escrit:Jo amb el primer tràiler també vaig flipar, que hi havia coses que em sonaven del 3r llibre (crec que ja ho vam comentar).
Si, em sembla que ens va passar a tots :-p
Ayu ha escrit:Però això, que han volgut anar ensenyant més suposo que per cridar més l'atenció de la gent i si s'obliden t'ho mostren tot (que de fet ja gairebé ho fan).
Jo estic molt descontent amb la campanya publicitaria, amb els pòsters dels tributs, amb l'anunci de l'extinció especial (i en dir en què consisteix) i ara amb el tràiler final...

Tot i que no sé perquè em sorprèn si és la tònica dels últims anys, al tràiler ensenyar-ho absolutament tot.
És la moda. De fet, hi ha pelis que hauries de veure sense saber-ne res de res!

I es com els tràilers de sèries a Antena3 .... fan un trailer de 30 minuts de la sèrie que dius: ja m'ho han explicat tot!
Ayu ha escrit:En fi, a veure com ho porten i després a esperar per la tortura que serà Mockingjay en dos actes XD
Home, el primer llibre (la primera peli) hagués donat per dos!!
Van faltar mooooltes coses i durava mes de dos hores.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#18

Entrada Autor: Ayu » dc. oct. 30, 2013 19:27

Sí, però Mockingjay no dóna per 2 pelis, i menys si pels altres només en fan una.

A mi realment la primera em va sorprendre. Sí que falten coses i hi ha coses canviades, però a gran escala és una bona adaptació. Sinó, no tindria ganes de veure la segona : p
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#19

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 04, 2013 23:40

Nou tràiler per la TV ..... amb mes spoilers dels grans!

http://www.facebook.com/photo.php?v=10152049119514974
SPOULERS
Surt el petó entre la Katniss i el Gale ..... a aquest ritme no farà falta veure la peli :-p
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#20

Entrada Autor: Petiso » dt. nov. 26, 2013 23:42

Peli vista ..... molt bona, m'ha agradat més que la primera!!
Spoiler del final de la peli!
Imatge
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#21

Entrada Autor: Petiso » dc. des. 04, 2013 18:07

Estava buscant, i resulta que "Catching fire" directament ja ni s'ha doblat al català!!!

Estic emprenyat .... si ho arribo a saber no vaig al cine a veure-la :-(

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#22

Entrada Autor: MetalHead » ds. des. 07, 2013 1:07

Avui l'he vist al cine :D
M'ha agradat i em sap greu no haver llegit els llibres, deuen ser molt millors!

Ho confesso, m'he emocionat i he plorat veient-la xDDDD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#23

Entrada Autor: Ayu » ds. des. 07, 2013 11:09

Doncs efectivament la peli no l'han feta en català. El no-català del Bluray de la primera ja m'ho feia témer, i les no respostes de Warner quan els preguntava si es faria en català i quantes còpies hi haurien m'ho va confirmar...

La peli és millor que la primera, bàsicament perquè és millor adaptació (molt millor), però té un ritme molt irregular, a vegades es perden en detalls en coses que aporten poc o res i de cop i volta fan un salt al temps que passa tot en 10 segons.
Sí, el llibre també és una mica irregular, però de diferent manera, que es prenen el seu temps per explicar-ho tot i després l'arena és un vist i no vist. Vaja, hi ha part d'explicació "lenta" (ritme correcte per mi :P) i una part d'acció ràpida. A la pel·lícula totes dues parts van canviant de ritme de entre massa accelerat i massa lent.

Però això, no està malament la peli, i més content amb l'adaptació que han fet que no pas amb la primera :P
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Peli] Catching fire (En flames)

#24

Entrada Autor: Petiso » dg. feb. 16, 2014 21:33

Avís spoilers !!!!

Osti, fa dos setmanes va morir Philip Seymour Hoffman ...... quan vaig veure la noticia vaig pensar "em sona d'algo" .... clar que em sonava, és el Plutarch !!

http://www.usmagazine.com/entertainment ... ort-201462
Imatge Imatge

Respon