Algú recorda el nom d´aquesta serie?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon

Autor del tema
SenyoraKing
Entrades: 18
Membre des de: dc. juny 15, 2011 20:07
Status: Desconnectat

Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#1

Entrada Autor: SenyoraKing » dg. set. 23, 2012 15:17

Bona tarda, des de fa anys que intento trobar una serie que vaig veure a Tv3 als seus inicis, us explico el que recordo i a veure si algú té més bona memòria que jo.

Era una serie setmanal i em sembla que el títol era en anglès. Eren tres o quatre companys d´institut. El protagonista era un noi que tenia un ordinador a casa seva ( a l´época on això a Catalunya encara no era normal) i em sembla que es connectava amb un mòdem d´aquells antiquíssims que habies de posar el telèfon per connectar-ti, era un noi molt intel·ligent que formava part d´un grup amb una noia guapa (em sembla que estava enamorat d´ella) i un amic una mica ximplet, no se pas si hi havia un altre no en tinc cap rècord.

Recordo només un capítol on l´amic ximplet els hi va dir que havia d´anar a casa a estudiar o a ajudar sa mare i els altres no s´ho van creure, el van seguir i van veure que li havien instal·lat a la televisió de casa seva un aparell d´aquells per contabilitzar quanta gent veu un programa. Quan li diuen que ho han vist, ell els hi diu que és un secret, però no se per què diuen que no estan d´acord amb els índex d´audiencia, així que el protagonista de l´ordinador es connecta al sistema dels que contabilitzen la audiencia i detecta que encara que a casa del seu amic no han canviat la tele de canal, el programa diu que si, per tant aquest sistema és una estafa...

Bé companys a veure si algú s´en recorda :roll: :roll:



Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#2

Entrada Autor: MetalHead » dl. set. 24, 2012 0:43

Podria ser... "Els joves"? En anglès: "The Young Ones"?

Busca-ho i a veure si ho és. :D
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”


Autor del tema
SenyoraKing
Entrades: 18
Membre des de: dc. juny 15, 2011 20:07
Status: Desconnectat

Re: Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#3

Entrada Autor: SenyoraKing » dl. set. 24, 2012 12:17

MetalHead ha escrit:Podria ser... "Els joves"? En anglès: "The Young Ones"?

Busca-ho i a veure si ho és. :D
Gràcies per contestar MetalHead, però no, no és aquesta sèrie, la que jo dic la feien abans que els Joves, em sembla que els diumenges a la tarda, però segura no n´estic, parlo de fa uns 28 anys... No era una sèrie de riure, era la vida d´aquests quatre amics que com que un tenia un ordinador connectat a internet es ficava a les bases de dades de les empreses i esbrinava coses, cada capítol investigaven alguna cosa, però eren nois d´institut. No la van repossar mai... i he buscat a webs que parlen de sèries de l´època i no trobo res :cry: :cry: A veure si algú més la recorda...

Salut!!!


Autor del tema
SenyoraKing
Entrades: 18
Membre des de: dc. juny 15, 2011 20:07
Status: Desconnectat

Re: Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#4

Entrada Autor: SenyoraKing » dl. set. 24, 2012 21:51

Hola companys!!!! He trobat el nom de la sèrie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eren els supertronics!!!!!!!!! The whiz kids en anglès :lol:

Recordeu la sèrie? A veure si puc posar l´enllaç a youtube

http://www.youtube.com/watch?v=4vRyKslGrGk

Salut!

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#5

Entrada Autor: naroatna » dl. set. 24, 2012 23:19

SenyoraKing ha escrit:Hola companys!!!! He trobat el nom de la sèrie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eren els supertronics!!!!!!!!! The whiz kids en anglès :lol:

Recordeu la sèrie? A veure si puc posar l´enllaç a youtube

http://www.youtube.com/watch?v=4vRyKslGrGk

Salut!
Felicitacions !!! :D

I de ben segur que hauràs refrescat la memòria a més de quatre... a mi també! :mrgreen: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#6

Entrada Autor: MetalHead » dt. set. 25, 2012 9:23

SenyoraKing ha escrit:em sembla que els diumenges a la tarda, però segura no n´estic, parlo de fa uns 28 anys...
Ui, mare meva! 28 anys em cauen lluny jajajaja Encara m'en falten 5 per arribar-hi.

Me n'alegro que hagis trobat la sèrie :)
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

Martumflis
Entrades: 1647
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 11:24
Ubicació: Gràcia - BCN -
Status: Desconnectat

Re: Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#7

Entrada Autor: Martumflis » dt. set. 25, 2012 20:40

:shock: ostres.... no la recordava i ara he fet memoria.... el protagonista, el de les ulleretes... aquest noi no és l'Albert de La casa de la Pedrer.... perdó La casa de la Pradera???

Mare meva.... com pasen els anys... :oops:


Autor del tema
SenyoraKing
Entrades: 18
Membre des de: dc. juny 15, 2011 20:07
Status: Desconnectat

Re: Algú recorda el nom d´aquesta serie?

#8

Entrada Autor: SenyoraKing » dl. oct. 01, 2012 1:25

Ostres Martumblis tan de bó que hagués tingut la Wikipedia tota la vida, dons si, el protagonista en Richie Adler era l´Albert de la Casa de la Pradera, en realitat es diu Matthew Charles Labyorteaux i ja té 45 anys.

D´altra banda la noia rossa tan bufona, l´Alice es diu en realitat Andrea Elson, us sona? Dons era la filla gran dels Tanner a la serie de tv Alf.

Tot això ho acabo de descobrir ara mateix, no en tenia ni idea :D

Salut!!!

Respon