[ed2k] Shin Chan

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#421

Entrada Autor: r5004 » ds. jul. 30, 2016 17:49

taketokun ha escrit:Moltes gracies pels capitols.

El 329 es mes curt o li falta algun tal del segon miniepisodil?
Últimament, el tercer episodi del dia és més curt que els altres dos... :|


"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#422

Entrada Autor: r5004 » dl. ago. 01, 2016 19:41

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

TURQUES
Entrades: 45
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 19:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#423

Entrada Autor: TURQUES » dt. ago. 02, 2016 15:07

Hola,
He extraviat 2 capitols, els tinc punxats al emule, pèro sense fons,
algú em podría donar una empentetaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Son el E31 i el E41

Moltes Gràcies
Imatge

"SI MAI VEUS UNA TERRA TAN BONICA COM LA LLUNA,
NO HO DUBTIS,
ÉS CATALUNYA"


Heni
Entrades: 35
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 19:53
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#424

Entrada Autor: Heni » dt. ago. 02, 2016 20:01

Moltíssimes gràcies per tota la feina que feu!!! Per cert, quin embolic amb la manera d'emetre els capítols :s Jo segueixo l'ordre de la Wikipedia i els dos primers són correlatius, però després el tercer no i això va fer que emetessin abans un on l'Aichan Suotome anava a casa d'en Shin Chan i després van fer el de "Ei, que arriba l'Aichan Suotome". No en tinc ni idea de per què els deuen emetre en aquest ordre tan estrany... haha I he vist que a partir de divendres, fan un salt en el segon i tercer i tornen als dels apartaments, però que els primers episodis de la setmana vinent continuen sent els que ens falten barrejats amb els dels apartaments... @_@

Bé, l'important és que vagin fent els perduts que no teníem per aquí :)

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#425

Entrada Autor: r5004 » dt. ago. 02, 2016 20:16

Heni ha escrit:Moltíssimes gràcies per tota la feina que feu!!! Per cert, quin embolic amb la manera d'emetre els capítols :s Jo segueixo l'ordre de la Wikipedia i els dos primers són correlatius, però després el tercer no i això va fer que emetessin abans un on l'Aichan Suotome anava a casa d'en Shin Chan i després van fer el de "Ei, que arriba l'Aichan Suotome". No en tinc ni idea de per què els deuen emetre en aquest ordre tan estrany... haha I he vist que a partir de divendres, fan un salt en el segon i tercer i tornen als dels apartaments, però que els primers episodis de la setmana vinent continuen sent els que ens falten barrejats amb els dels apartaments... @_@

Bé, l'important és que vagin fent els perduts que no teníem per aquí :)
Sí, entre TvC i Luk Internacional està tot ben embolicat... :roll: :roll:
TURQUES ha escrit:Hola,
He extraviat 2 capitols, els tinc punxats al emule, pèro sense fons,
algú em podría donar una empentetaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Son el E31 i el E41

Moltes Gràcies
Re-compartint! :D

Shin Chan-348- Ei, que l'Aichan està enamoradíssima de mi
Shin Chan-349- Ei, que la Marichan està en perill
Shin Chan-350- Ei, que l'Aichan vol ser de l'exèrcit de Kasukabe!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

TURQUES
Entrades: 45
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 19:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#426

Entrada Autor: TURQUES » dc. ago. 03, 2016 16:48

Moltes Gràcies r5004,
per compartir el 2 capis que em faltaban.
Tot en ordre i ja descarregats.
Imatge

"SI MAI VEUS UNA TERRA TAN BONICA COM LA LLUNA,
NO HO DUBTIS,
ÉS CATALUNYA"

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#427

Entrada Autor: r5004 » dc. ago. 03, 2016 19:49

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#428

Entrada Autor: r5004 » dj. ago. 04, 2016 19:29

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

TURQUES
Entrades: 45
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 19:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#429

Entrada Autor: TURQUES » dv. ago. 05, 2016 7:33

Holar5004,

Jo crec, en la meva modesta opinió, que aquests episodis nous emesos , es tenien que haver enumerat
els dos primers als números de capitols que faltaban entre mig, que ens faltaban del n.326 al 364.
i el tercer seguint la numeració a partir del n.439.
Aixins no es solaparían al arribar al n.365.
Imatge

"SI MAI VEUS UNA TERRA TAN BONICA COM LA LLUNA,
NO HO DUBTIS,
ÉS CATALUNYA"


Heni
Entrades: 35
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 19:53
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#430

Entrada Autor: Heni » dv. ago. 05, 2016 13:06

TURQUES ha escrit:Holar5004,

Jo crec, en la meva modesta opinió, que aquests episodis nous emesos , es tenien que haver enumerat
els dos primers als números de capitols que faltaban entre mig, que ens faltaban del n.326 al 364.
i el tercer seguint la numeració a partir del n.439.
Aixins no es solaparían al arribar al n.365.
No tindria sentit fer-ho així perquè el tercer episodi correspon als que van entremig i no pas a partir del 439. Tot i no ser correlatius, van abans que els Nohara es traslladin als apartaments i, després, tornin a casa seva de nou. I no es solapen perquè tot just queden 8 capítols justos dels que queden d'entremig (en la numeració que es segueix aquí serien del 357 al 364).

Ei, que la senyoreta Yoshinaga no està segura de si es vol casar! / Ei, que arriba el dia del casament! / Ei, que volem saber on viu la senyoreta Yoshinaga!

Ei, que gravem vídeos divertits! / Ei, que expliquem el conte del venedor de kusaya! / Ei, que ha desaparegut una notificació molt important!

Ei, que fem surf! (1a, 2a i 3a part)

Ei, que m'he fet petit! / Ei, que el Shin Chan del mirall em fa la guitza! / Ei, que n’hi ha un que sobra!

Ei, que m'avorreixo molt! / Ei, que sentim unes olors molt bones! / Ei, que no penso deixar que la mare em faci passar gana!

Ei, que ens hem de fer passar la calor com sigui! / Ei, que el pare i la mare fan una competició en ple estiu! / Ei, que l’estiu és molt dur!

Ei, què passaria si el nevat fos jo! / Ei, que no sé si val la pena, fer tanta cua! / Ei, que la Nene s’ha enamorat!

Ei, que som a la presó! / Ei, que faig unes boles d’arròs molt bones! / Ei, que no sé si val la pena, fer tanta cua!

El que passa és que van començar emetent, per posar un exemple, no recordo si va ser exactament això, un ordre absurd en el que els capítols quedaven així (segons numeració Wikipedia): 332 Ei, que conec el passat del pare i la mare! - 333 Ei, que no vull saber res més de la Himawari! + 353 Ei, que vaig a comprar el dinar!

Per aquest motiu, un dia van emetre el 356 Ei, que l'Aichan ve a casa! i al cap d'un dia o així 339 Ei, que arriba l'Aichan Suotome!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#431

Entrada Autor: r5004 » ds. ago. 06, 2016 12:51

TURQUES ha escrit:Holar5004,

Jo crec, en la meva modesta...
...
Heni ha escrit:No tindria sentit fer-ho així...
...
:roll: Això de l'ordre del episodis és un autèntic guirigall... :roll:

Amb l'episodi d'ahir (els altres dos ja els teníem), completem la setmana... i al dia! :D

Shin Chan-357- Ei, que la senyoreta Yoshinaga no està segura de de si es vol casar!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#432

Entrada Autor: r5004 » dl. ago. 08, 2016 19:19

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#433

Entrada Autor: r5004 » dt. ago. 09, 2016 19:17

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#434

Entrada Autor: Adrià05 » dt. ago. 09, 2016 21:01

Gràcies pels últims! :o

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Shin Chan

#435

Entrada Autor: r5004 » dj. ago. 11, 2016 19:49

Adrià05 ha escrit:Gràcies pels últims! :o
De res!! :D


El d'ahir i el d'avui:

Shin Chan-360- Ei, que m'he fet petit!
Shin Chan-361- Ei, que m'avorreixo molt!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Respon