[ed2k] Buscant La Trinca

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov


egarense_89
Entrades: 21
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 15:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#16

Entrada Autor: egarense_89 » dv. des. 25, 2009 23:07

En descàrrega directa la sisena gala per qui no pugui descarregar-s'ho per l'emule
egarense_89 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 06, 2010 23:54, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari

ginger
Entrades: 216
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 23:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#17

Entrada Autor: ginger » dg. gen. 03, 2010 20:34

algú sap quants programes en faran? en teoria queda la gala de granollers i després, un o més, al plató de tv3?


egarense_89
Entrades: 21
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 15:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#18

Entrada Autor: egarense_89 » dc. gen. 06, 2010 23:03

Entre aquesta nit i demà començaré a posar la darrera gala del 2009 en format DD


egarense_89
Entrades: 21
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 15:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#19

Entrada Autor: egarense_89 » dc. gen. 06, 2010 23:53

Buscant la Trinca

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14649
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#20

Entrada Autor: r5004 » dv. gen. 08, 2010 7:13

Afegida la sisena gala al post principal! Gràcies egarense_89!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


egarense_89
Entrades: 21
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 15:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#21

Entrada Autor: egarense_89 » dv. gen. 08, 2010 16:03

De res, aqui estic per posar totes les gales de la Trinca per tots els downloaders en català.

Deixo els links de les gales 5 i 6 encara que estiguin en descàrrega directa

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14649
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#22

Entrada Autor: r5004 » dj. gen. 14, 2010 7:11

Afegida la final dels càstings!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


rockomic
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#23

Entrada Autor: rockomic » dl. gen. 25, 2010 1:28

Hola companys.

Primer de tot, moltes gràcies per la vostra feina d'apujar sèries, programes, pel·lícules, etc en català. Feina que certament no te preu.

Voldria saber si seguireu apujant el programa aquesta de Buscant la Trinca?
He vist que al vostre web no teniu el vuité programa, el primer després dels càstings. Però en canvi si cerco a l'eMule em troba un vuité programa amb la data correcta del 19-01-10, per Egarense i totsrucs.cat. Però tot i això, després d'activar-lo, em surt sempre que no hi ha cap font disponible.
L'heu penjat realment a l'eMule? ho fareu?

Moltes gràcies per tot.
Ferran

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14649
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#24

Entrada Autor: r5004 » dl. gen. 25, 2010 8:54

rockomic ha escrit:Hola companys.

Primer de tot, moltes gràcies per la vostra feina d'apujar sèries, programes, pel·lícules, etc en català. Feina que certament no te preu.

Voldria saber si seguireu apujant el programa aquesta de Buscant la Trinca?
He vist que al vostre web no teniu el vuité programa, el primer després dels càstings. Però en canvi si cerco a l'eMule em troba un vuité programa amb la data correcta del 19-01-10, per Egarense i totsrucs.cat. Però tot i això, després d'activar-lo, em surt sempre que no hi ha cap font disponible.
L'heu penjat realment a l'eMule? ho fareu?

Moltes gràcies per tot.
Ferran
Sí que seguirem penjant el "Buscant la Trinca"!!
Aquest capítol (el 8), li tocava publicar-lo a l'egarense_89, però encara no ho ha fet, almenys a TotsRucs.
r5004 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 16:55, en total s’ha editat 1 vegada.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


rockomic
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#25

Entrada Autor: rockomic » dl. gen. 25, 2010 16:45

r5004 ha escrit: Sí que seguirem penjant el "Buscant la Trinca"!!
Aquest capítol (el 8), li tocava publicar-lo a l'egarense_89, però encara no ho ha fet, almenys a TotsRucs.

Ara mateix acabo de comprovar l'eMule i hi ha una font que té una mínima part de l'arxiu, això vol dir que s'ha penjat. Però la font original, m'imagino que qui signa l'arxiu, l'Egarense, no apareix mai com a disponible.

Seguiré atent, doncs, ja que em dieu que seguiu penjant el programa. ;-)

Gràcies de nou.


egarense_89
Entrades: 21
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 15:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#26

Entrada Autor: egarense_89 » dt. gen. 26, 2010 0:48

Sento no haver pogut posar la gala nº 8. No he tingut temps per vàris motius que no venen al cas.

Gràcies a tothom per recolzar-me i recolzar-vos en aquesta, la meva rucpujada. Intentaré col·laborar esporàdicament, no sense deixar de banda a aquest trio tan significatiu per molts companys que fem pais.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14649
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#27

Entrada Autor: r5004 » dt. gen. 26, 2010 9:16

Com que l'egarense_89 no pot, la poso jo... :mrgreen: :mrgreen:

Buscant La Trinca -1x08- Primera gala
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


rockomic
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#28

Entrada Autor: rockomic » dt. gen. 26, 2010 19:14

Moltes gràcies a tots dos!
No deixeu de penjar el programa aquest, almenys en mi tindreu un fidel receptor. :wink:

Per cert, del que fan ara no en diuen gales, sinó que és el programa en sí. Almenys és el que jo he entès.
Però tampoc és que tingui més importància el nom, només informo. :wink:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14649
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#29

Entrada Autor: r5004 » dt. gen. 26, 2010 21:28

rockomic ha escrit:Moltes gràcies a tots dos!
No deixeu de penjar el programa aquest, almenys en mi tindreu un fidel receptor. :wink:

Per cert, del que fan ara no en diuen gales, sinó que és el programa en sí. Almenys és el que jo he entès.
Però tampoc és que tingui més importància el nom, només informo. :wink:
S'agraeixen els comentaris... però aquest programa no me'l miro, i és clar, no sé si fan programes o gales. :oops: :mrgreen:
El que faig és mirar la informació que dóna la web de Tvc, i després decideixo el títol. Això era el que deia per l'1x08:
tv3.cat ha escrit:Aquesta primera gala, que serà una mica diferent de les següents i servirà perquè els espectadors puguin conèixer a fons els candidats a través de vídeos de presentació i els professors que els faran classe: Muntsa Rius, professora de cant; Joan Carles Capdevila, professor de música; Òscar Molina, "coaching" i professor d'interpretació, i Coco Comín, coreògrafa. Els candidats actuaran de tres en tres, en "trinques", tot i que concursen individualment. La Nina serà la convidada d'aquesta setmana.
Com veuràs, m'ho van posar fàcil. :idea: :mrgreen:
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


rockomic
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Buscant La Trinca

#30

Entrada Autor: rockomic » dc. gen. 27, 2010 0:39

Queda perfectament aclarit.
Ho deia més que res pel que anaven repetint els membres de la Trinca durant les sis primeres emisions, a les que es referien com a gales de càsting per a triar els candidats a participar al programa. Però ben vist, ja que suposo que als programes actuals també se'ls hi pot dir gales.

Però la cosa no té més importància.
8)

Respon