[MEGA] WKRP: Radio Cincinnati - VHS RIP (només 6 episodis de la 1a temporada)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Xerinola17
Entrades: 17
Membre des de: dl. juny 14, 2021 14:26
Contacta:
Status: Desconnectat

[MEGA] WKRP: Radio Cincinnati - VHS RIP (només 6 episodis de la 1a temporada)

#1

Entrada Autor: Xerinola17 » dl. nov. 14, 2022 22:35

WKRP - Radio Cincinnati

Imatge

WKRP in Cincinnati és una sitcom televisiva nord-americana que narra les desventures del personal d'una estació de ràdio de ficció a Cincinnati. El programa va ser creat per Hugh Wilson i es va basar en les seves experiències treballant en vendes de publicitat a l'estació de ràdio Top 40 WQXI a Atlanta. Molts dels personatges i fins i tot algunes de les històries (inclosa la de l'episodi de la temporada 1 "Turkeys Away") es basen en persones i esdeveniments a WQXI.
Va ser emesa per TV3 sota el títol WKRP: Ràdio Cincinnati.

El repartiment del conjunt està format per Gary Sandy (com Andy Travis), Howard Hesseman (Dr. Johnny Fever), Gordon Jump (Arthur Carlson), Loni Anderson (Jennifer Marlowe), Tim Reid (Venus Flytrap), Jan Smithers (Bailey Quarters), Richard Sanders (Les Nessman) i Frank Bonner (Herb Tarlek).

Que s'ha fet:
- S'han capturat els sis episodis d'una cinta VHS, sense filtrar-ne ni el video, ni l' audio, ni res: el que hi havia al VHS és el que hi ha aquí. La qualitat era prou decent i així es conserva.

Dades de la publicació:
Vídeo: 768x576 H264 50FPS [Font: VHS]
Àudio: Català VHS AAC 48Khz Fals Stereo

Mida: Vora els 300 MB per episodi.

Duració: 25 minuts per episodi

Disclaimer: Només he trobat 6 episodis (de l'1 al 5 i el 7) i són els 6 que he capturat i compartit a mode de curiositat i per nostàlgia. No en tinc més ni la possibilitat d'aconseguir-los. Ho sento, però la cosa no anirà més enllà :|

Si tens alguna cosa a dir sobre el format de la meva release, això t'interesa:
Aquesta release és exclusivament perquè la gent que vulgui recordar com eren alguns dels episodis pugui revíu-re-la tal qual es va emetre i enregistrar en VHS, amb una qualitat prou bona, un tamany de descàrrega decent i una compatibilitat amb la majoria de dispositius molt alta. No pretén ser la millor experiència visual extreta d'un DVD o Bluray (si és que n'hi han) ni auditiva filtrant el soroll de fons de l'audio.
Per a mi, en aquest cas prima la nostàlgia i vull que se senti i es vegi com es va emetre.
Si a algú no li agrada aquesta release i sent la imperiosa necessitat de fer-ne una altre, no tinc cap problema en compartir-li els audios descomprimits si realment té intenció de fer una altra release en un període de temps raonable.
Queda dit.
Descàrrega:
Carpeta Mega: https://mega.nz/folder/QL0VBQbb#fpBje_V2R8j1zdY37xdbGA
Xerinola17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 15, 2022 9:37, en total s’ha editat 4 vegades.


______________________________________
Si em voleu seguir a twitter, sóc @Xerinola17

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [MEGA] WKRP: Radio Cincinnati - VHS RIP (6 primers episodis)

#2

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 14, 2022 23:11

Ostia!!! Un clàssic ....... moltes gràcies!!

En tinc bons records, no sé si tornar-la a veure :-O :lol:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Xerinola17
Entrades: 17
Membre des de: dl. juny 14, 2021 14:26
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [MEGA] WKRP: Radio Cincinnati - VHS RIP (6 primers episodis)

#3

Entrada Autor: Xerinola17 » dl. nov. 14, 2022 23:47

Doncs passa com amb tot, ha envellit... per bé o per malament. Però la nostàlgia sempre hi serà ;)
______________________________________
Si em voleu seguir a twitter, sóc @Xerinola17


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: [MEGA] WKRP: Radio Cincinnati - VHS RIP (només 6 episodis de la 1a temporada)

#4

Entrada Autor: Ferriol » dt. nov. 15, 2022 10:56

Ostres!! Quina sorpresa!!
Cada vegada costa més trobar cintes VHS amb aquestes meravelles.
Moltes gràcies Xerinola :wink:

PD: Per si algú no ho sabia, aquí tenim un altre capítol:
viewtopic.php?p=172193#p172193
Salut i sort
Imatge

Respon