[ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov


piti
Entrades: 32
Membre des de: dv. març 04, 2011 13:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#46

Entrada Autor: piti » dg. gen. 15, 2012 20:25

Hola! Ha passat gairebé un any des que vaig intentar descarregar-me la sèrie i us ho juro que només he aconseguit els capítols 1,2 i 31!!! Els altres res de res!! :cry:
En tots aquests mesos he provat de tot.. descarregar un per un... tots de cop (impossible)... millorar la velocitat de l'amule... :(
Estic molt interessada en tenir aquesta sèrie i és impossible... veieu alguna solució? Si algú sap com fer-ho per a què la pugui tenir si us plau que m'ajudi.
Moltes gràcies! :wink:



Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#47

Entrada Autor: naroatna » dl. gen. 16, 2012 1:46

piti ha escrit:Hola! Ha passat gairebé un any des que vaig intentar descarregar-me la sèrie i us ho juro que només he aconseguit els capítols 1,2 i 31!!! Els altres res de res!! :cry:
En tots aquests mesos he provat de tot.. descarregar un per un... tots de cop (impossible)... millorar la velocitat de l'amule... :(
Estic molt interessada en tenir aquesta sèrie i és impossible... veieu alguna solució? Si algú sap com fer-ho per a què la pugui tenir si us plau que m'ajudi.
Moltes gràcies! :wink:
Hola piti! :D

Doncs per la meva part demà miraré de localitzar i posar a recompartir els que tinc guardats per donar un cop de mà, ni que me'n faltarà algun em sembla, confiem que algú més pugui ajudar.

Aniria bé que diguessis quin nick tens a l'eMule. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


piti
Entrades: 32
Membre des de: dv. març 04, 2011 13:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#48

Entrada Autor: piti » dl. gen. 16, 2012 12:09

Hola Naroatna!!
Gràcies per respondre'm!! Si això que dius funciona seria fantàstic (sóc mooolt patosa amb l'emule, com pots comprovar :wink: )
El meu nick és "Totsrucs Piti". De moment m'estic baixant el 3 (yuhuuuu) i el 4 encara res... no vull posar més per no saturar l'emule... :shock: perquè l'altra vegada em va passar el mateix, van baixar els capítols 1 i 2, després em vaig emocionar i vaig començar a baixar-me un munt de capítols de cop i llavors va deixar de funcionar :oops:
Creus que hauria de baixar tots de cop?? :?
Una abraçada molt forta! :D

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#49

Entrada Autor: naroatna » dc. gen. 18, 2012 2:53

piti ha escrit:Hola Naroatna!!
Gràcies per respondre'm!! Si això que dius funciona seria fantàstic (sóc mooolt patosa amb l'emule, com pots comprovar :wink: )
El meu nick és "Totsrucs Piti". De moment m'estic baixant el 3 (yuhuuuu) i el 4 encara res... no vull posar més per no saturar l'emule... :shock: perquè l'altra vegada em va passar el mateix, van baixar els capítols 1 i 2, després em vaig emocionar i vaig començar a baixar-me un munt de capítols de cop i llavors va deixar de funcionar :oops:
Creus que hauria de baixar tots de cop?? :?
Una abraçada molt forta! :D
Hola de nou Piti! :D

Per fi t'acabo de trobar per l'eMule. A veure de moment compartint 4-5 i 6 en llançament, així doncs si et sembla podem començar per aquest i quan els tinguis avisa i continuarem. :D

El 2 i 3 en principi no els localitzo. Com que dius que el 2 ja el tens, si em pots fer el favor de compartir-lo, jo el tinc demanat i així mentrestant intercanviem arxius.

També tinc demanat el 3 i seria fantàstic si algú que el tingui a mà fos tan amable de mirar de re-compartir-lo. Moltes gràcies! :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


piti
Entrades: 32
Membre des de: dv. març 04, 2011 13:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#50

Entrada Autor: piti » dc. gen. 18, 2012 11:11

Hola Naroatna!!! :D
ho acabo de veure!!! T'ho agraeixo moltíssim!!! :D :D Aniré descarregant del 4 al 6!! :mrgreen:
Els 3 capítols descarregats no els tinc. L'ordinador va petar fa cosa de 2 mesos i Toooot el que tenia dins ho vaig perdre :cry: Com que eren els 3 únics que tenia els veia una i altra vegada... ja me'ls sé de memòria, ni tan sols els he donat per descarregar-me'ls (friki important). Ho sento molt, em sento fatal perquè em fas un favoràs i ara no puc fer res per tu :oops:
Moltes gràcies una altra vegada! :P


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#51

Entrada Autor: nasticdetgn » dc. gen. 18, 2012 11:40

Homeee aquesta sèrie l'he intentat descarregar un parell de vegades i l'he acabat deixant per impossible.
Si ara veig que al menys hi ha dues persones rondant per aquí, potser m'atreviria a tornar a intentar-ho :oops: :oops:


piti
Entrades: 32
Membre des de: dv. març 04, 2011 13:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#52

Entrada Autor: piti » dc. gen. 18, 2012 16:55

nasticdetgn ha escrit:Homeee aquesta sèrie l'he intentat descarregar un parell de vegades i l'he acabat deixant per impossible.
Si ara veig que al menys hi ha dues persones rondant per aquí, potser m'atreviria a tornar a intentar-ho :oops: :oops:
Hola!! a mi em passava el mateix. No descarregava res i estava mesos i mesos sense moure's! Abans de deixar-ho per impossible vaig escriure aqui i sort de naroatna que es descarreguen els capítols (creuem els dits per a què no em torni a passar com abans) :wink:
Potser et puc ajudar a què es descarreguin... no sé com funciona l'emule, en veritat...
Una abraçada!

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#53

Entrada Autor: naroatna » dc. gen. 18, 2012 23:23

Nasticdetgn estàs convidat a la festa i també tothom qui s'hi vulgui afegir, per descomptat. :D

Aprofito per dir que com que vaig copsar a un usuari que estava descarregant el 1er capítol doncs el vaig ficar igualment a disposició.

Piti per configurar eMule tenim una guia: Manual bàsic de configuració de l'eMule En quant al tema dels "servidors fiables" personalment fa un temps que segueixo aquestes recomanacions: [url]http://www.adslzone.net/postx55732-0-1365.html[/url]

I recordar el més fonamental de tot que no és res més que compartir, compartir i compartir! :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#54

Entrada Autor: nasticdetgn » dj. gen. 19, 2012 0:18

Doncs fonts n'hi ha, perquè me'n surten 6 :DDDD
I ja el tinc al 70%
Gràcies!


piti
Entrades: 32
Membre des de: dv. març 04, 2011 13:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#55

Entrada Autor: piti » dj. gen. 19, 2012 1:30

Gràciesss!!! M'he de posar ja les piles per saber una mica més com funciona l'emule!! :shock: De moment he seguit el tutorial de Totsrucs i els teus consells Naroatna i baixant el capítol 6!! :D :D
Seguiré informant!!! :wink:


piti
Entrades: 32
Membre des de: dv. març 04, 2011 13:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#56

Entrada Autor: piti » dv. gen. 20, 2012 13:01

Hola Naroatna i Nasticdetgn!!
Com va? Ja tinc a la butxaca el 4,5 i 6!! :D :D Qui ho diria després d'un any intentat-ho!! jejejeje :shock:
Naroatna, ja he posat els capítols del 7 al 10!! M'ha anat de conya els teus consells de l'emule, sembla que vagi més ràpid!!
Moltissimes gracies!!! :D

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#57

Entrada Autor: naroatna » ds. gen. 21, 2012 0:19

Doncs vinga seguim, ficats a recompartir 7, 8 i 9. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#58

Entrada Autor: nasticdetgn » ds. gen. 21, 2012 12:02

Jo vaig pel 2 jeje
Al meu ritme. Hi ha 1 font, així que algo pillaré :D

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#59

Entrada Autor: naroatna » ds. gen. 21, 2012 18:25

Nasticdetgn tranquil que ja t'esperem. Igualment que sàpigueu que ara m'he quedat en sense Internet/Adsl (canviant de companyia, espero que no triguin gaire...) i però que continuaré compartint tots els capítols per descomptat. També doncs que espero poder descarregar els capítols 2 i 3 que sembla que no tinc.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


piti
Entrades: 32
Membre des de: dv. març 04, 2011 13:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català

#60

Entrada Autor: piti » ds. gen. 21, 2012 22:09

naroatna ha escrit:Nasticdetgn tranquil que ja t'esperem. Igualment que sàpigueu que ara m'he quedat en sense Internet/Adsl (canviant de companyia, espero que no triguin gaire...) i però que continuaré compartint tots els capítols per descomptat. També doncs que espero poder descarregar els capítols 2 i 3 que sembla que no tinc.

Fins aviat!
Ostres!! ja deia jo que la cosa s'havia aturat!! :lol: Naroatna sense tu no som res! :lol:
Espero que tinguis sort i que no triguin gaire... perquè hi ha alguna companyia que tela marinera la lentitud que es gasta... :evil:
Una abraçada!!

Respon