[ed2k] Nissaga l'herència (1999) (Completa)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
torrecollons
Entrades: 227
Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
Status: Desconnectat

[ed2k] Nissaga l'herència (1999) (Completa)

#1

Entrada Autor: torrecollons » dc. abr. 29, 2020 13:31

Nissaga l'herència (1999)

No s'ha tornat a emetre, però des de no fa molt temps està disponible a tv3alacarta. Em vaig baixar els capítols i els estic compartint per si hi ha algú que li faci gràcia. Em va fer molta il·lusió poder recuperar-la!

DIRECCIÓ: Sílvia Quer i Javier Arazola
GUIÓ: Josep M. Benet i Jornet, Sergi Belbel, Lluís Arcarazo
INTÈRPRETS: Eduard Farelo (Eduard), Jordi Bosch (Raimon Montsolís), Enric Majó (Maurici), Jordi Banacolocha (Tomàs), Mercè Comas (Agustina), Julio Manrique (Roger), Àngels Sánchez (Eulàlia), Marta Pelegrina (Mercè), Marc Rodríguez (Mateu), Ivan Morales (Alexandre), Santi Ricart (Toni), Victòria Pagès (Mireia), Esther Formosa (Pietat), Boris Ruiz (Màrius), Marta Marco (Neus jr.), Pep Pla (Jordi), Ferran Carvajal (Jesús)

EMISSIÓ: TV3, 12/01/1999 - 19/01/2000 (25 x 50 min.)

ARGUMENT
La nostàlgia de Nissaga de poder, justament, va portar els seus autors a repetir l'experiència de Poble Nou i presentar una seqüela que es va titular Nissaga: l'herència, estrenada el 12 de maig de 1999 en horari de màxima audiència i capítols setmanals d'una hora. La trama argumental girava al voltant dels hereus de la família Montsolís i es desenvolupava setze anys després de la tràgica mort de l'Eulàlia i el Mateu. Això no volia dir que l'acció es traslladés a l'any 2015 sinó que es mantenia a l'època contemporània. Una llicència argumental força singular. De fet la història es repetia fatalment i de nou hi havia relacions incestuoses i homosexuals, passions esbojarrades, tensions generacionals i tot un grapat de situacions un pèl truculentes. Aquesta nova criatura de Benet i Jornet i els seus col·laboradors habituals, amb la incorporació del dramaturg Sergi Belbel entre altres, va gaudir d'una bona acceptació, però va romandre força lluny dels nivells de Nissaga de poder: els deu primers capítols abans de l'estiu van aplegar 551.000 espectadors de mitjana i el 22,5% de quota. Xifres remarcables en les hores de màxima lluita per audiència. Al setembre la sèrie va tornar amb els setze darrers episodis i noves trames i personatges, però va 'punxar' gairebé totalment amb 388.000 espectadors i el 14,8% de quota de pantalla. No hi va haver per tant epíleg com en el cas de Rosa." [J.M. Baget i Herms, "La nostra. Vint anys de TV3"]

Capítols COMPLETA!

Capítol 1
Capítol 2
Capítol 3
Capítol 4
Capítol 5
Capítol 6
Capítol 7
Capítol 8
Capítol 9
Capítol 10
Capítol 11
Capítol 12
Capítol 13
Capítol 14
Capítol 15
Capítol 16
Capítol 17
Capítol 18
Capítol 19
Capítol 20
Capítol 21
Capítol 22
Capítol 23
Capítol 24
Capítol 25
torrecollons l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 01, 2020 16:49, en total s’ha editat 4 vegades.




nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga l'herència (1999)

#2

Entrada Autor: nasticdetgn » dc. abr. 29, 2020 22:48

I els tens tots de la web? És mooolt estrany, perquè al cercador mai em va aparèixer res, tot i que és cert que si es googleja, surten. És mooolt estrany tot plegat.
A més, jo no sé trobar-los tots i tu dius que sí.
Sense anar més lluny, dels 8 que has penjat, tres no m'apareixen de cap manera. Per a més inri, el 26, que seria el final, no em surt ni sense voler.
I com a curiositat: te'ls has baixat tal qual de la web? No crec, els has hagut de fer alguna cosa, perquè a mi em pesen més del doble que no pas a tu.
I una petició: no podries pujar-los a DD? Desconec la connexió que tens, però de moment res de res...


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga l'herència (1999) (Completa)

#3

Entrada Autor: nasticdetgn » dg. maig 03, 2020 20:04

Veig que has editat el fil sense dir-ho.
Al principi hi posaves 26 capítols, però ara hi diu 25.
A la web de TV3 només n'hi ha 25 també, tot i que a totes les notícies prèvies a l'estrena es parlava de 26. Suposo que els 25 és la xifra bona.
Com que tampoc t'has dignat a contestar, vaig esborrar el que havies postejat d'inici i em quedo amb el que vaig treure jo de TV3.

Respon