[ed2k] Shin Chan
Moderadors: naroatna, xordi, arakelov
Re: [ed2k] Shin Chan
Seguim:
Shin Chan-245- Ei, que el pare va a la feina tot i que hi ha un tifó
Shin Chan-246- Ei, que anem a comprar llaminadures per l'excursió
Shin Chan-245- Ei, que el pare va a la feina tot i que hi ha un tifó
Shin Chan-246- Ei, que anem a comprar llaminadures per l'excursió
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Els dos d'avui:
Shin Chan-247- Ei, que la Michi i en Yoshinin s'han barallat
Shin Chan-248- Ei, que està borratxa la Himawari?
Shin Chan-247- Ei, que la Michi i en Yoshinin s'han barallat
Shin Chan-248- Ei, que està borratxa la Himawari?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Comencem la setmana amb aquests:
Shin Chan-249- Ei, que he de pensar un regal per a la Nanako
Shin Chan-250- Ei, que faig arròs amb curri
Shin Chan-249- Ei, que he de pensar un regal per a la Nanako
Shin Chan-250- Ei, que faig arròs amb curri
Els dos d'avui:
Shin Chan-251- Ei, que la Himawari fa de model
Shin Chan-252- Ei, que amb la paga extra ens podem permetre un luxe
Shin Chan-251- Ei, que la Himawari fa de model
Shin Chan-252- Ei, que amb la paga extra ens podem permetre un luxe
Dos més:
Shin Chan-253- Ei, que la mare fa d'encarregada de les escombraries
Shin Chan-254- Ei, que quedo amb la Nanako
Shin Chan-253- Ei, que la mare fa d'encarregada de les escombraries
Shin Chan-254- Ei, que quedo amb la Nanako
-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Bones!
Necessito que em digueu si us plau quins capítols són els capítols per compartir aquells que no tenen fonts, si és necessari els comparteixo tots.
De moment m'han indicat que el capítol 66 no té fonts i molts d'ells tampoc.
Ja em direu alguna cosa.
Salut!
Necessito que em digueu si us plau quins capítols són els capítols per compartir aquells que no tenen fonts, si és necessari els comparteixo tots.
De moment m'han indicat que el capítol 66 no té fonts i molts d'ells tampoc.
Ja em direu alguna cosa.
Salut!
Jo he descarregat del 46 al 254 les darreres 3 setmanes i hi havien poques fonts, 3 o 4, però anaven baixant un per un, ara els tinc en llançament. Si no fos per Arakelov no hagués baixat res, y els ultims capitols Superruc4 i 5 una passada, es baixen en 5 minuts jeje.
Un salut
Un salut
Els dos d'ahir i els dos d'avui:
Shin Chan-255- Ei, que no tenim diners per pagar al transportista
Shin Chan-256- Ei, que la mare es compra una màquina de cosir
Shin Chan-257- Ei, que la Himawari somia
Shin Chan-258- Ei, que fer encàrrecs és molt complicat
Shin Chan-255- Ei, que no tenim diners per pagar al transportista
Shin Chan-256- Ei, que la mare es compra una màquina de cosir
Shin Chan-257- Ei, que la Himawari somia
Shin Chan-258- Ei, que fer encàrrecs és molt complicat
-
- Entrades: 140
- Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
Carai, la relase està molt abansada des del l'últim cop que em vaig passar per aqui! he flipat quan he vist que ja sortien els veins enamorats a la serie, no recordava que als primers episodis sortien com a personatges secundaris (és a dir surten pel carrer però encara no son els seus veins...), m'ha encantat veure la Nanako!!!
Sabeu si aquests episodis que estan fent ara nous, son doblats d'ara o eren els que estaven doblats de ja fa molts anys??? I sabeu si doblaran els que falten?
Sabeu si aquests episodis que estan fent ara nous, son doblats d'ara o eren els que estaven doblats de ja fa molts anys??? I sabeu si doblaran els que falten?
Des de mitjans del mes passat que només fan repeticions . De la resta de preguntes, ni idea.blastilonic ha escrit:...
Sabeu si aquests episodis que estan fent ara nous
...
-
Tret de la Viquipèdia:
A causa de l'èxit de la sèrie, el desembre del 2005, després de 371 capítols emesos al canal K3 va deixar d'emetre's. Després de molts anys, el 4 de juliol de 2011, el Canal 3XL (el canal juvenil de TV3) recupera els drets d'emissió i n'emet un capítol cada dia d'entre setmana durant l'estiu.
-----
Fins al 371 es van emetre al 2005... o sigui, que encara n'hi ha 100 capítols perduts. A veure si hi ha sort aquest passi... i la podem completar els que estan en català.
A causa de l'èxit de la sèrie, el desembre del 2005, després de 371 capítols emesos al canal K3 va deixar d'emetre's. Després de molts anys, el 4 de juliol de 2011, el Canal 3XL (el canal juvenil de TV3) recupera els drets d'emissió i n'emet un capítol cada dia d'entre setmana durant l'estiu.
-----
Fins al 371 es van emetre al 2005... o sigui, que encara n'hi ha 100 capítols perduts. A veure si hi ha sort aquest passi... i la podem completar els que estan en català.
-
-
pel que veig al super3
Shin Chan De dilluns a divendres, a les 13.45
poder en faran de nous no?