[ed2k] The League of Gentlemen (DVBrip català-eng) Nou: 3x06
Moderadors: naroatna, xordi, arakelov
-
- Entrades: 909
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
- Ubicació: Maresme
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] The League of Gentlemen (DVBrip català-eng) Nou:
Baixant, té bona pinta... Mercès!!!!
entremaliadament genial Moltissimes gracies, al dia i compartint lo que done de sí l´aixeta...
Petonets by Nerea
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Afegit el 3x06 !!
I completo la tercera temporada.
I completo la tercera temporada.
Petiso ahir o avans d'ahir van fer el episodi de la t2 que et faltava, per si no l'has capturat el poso per aqui, si ja el tens doncs fes-lo com la resta d'episodis, ja que aquest esta en mkv.
http://linksave.in/4763162244fa1c212f113b pass:totsrucs
http://linksave.in/4763162244fa1c212f113b pass:totsrucs
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Sip, els he anat capturant
Igualment, gràcies! Si veig que no el tinc bé, faré servir el teu.
Igualment, gràcies! Si veig que no el tinc bé, faré servir el teu.
E posat al contenidor click & load l'altre que faltava de la t2, l'unic que se'm va anar una mica la ma amb el bitrate, i com ja no tinc la captura doncs es queda eixis.
Re: [ed2k] The League of Gentlemen (DVBrip català-eng) Nou: 3x06
Hola, sóc nou aquí, i porto des del dia que van emetre The League of Gentlemen al 3XL buscant els capítols en català.
Tinc la sèrie en DVD, en anglès, i l'he vista com trenta vegades, però NECESSITO tenir els capítols en català, em faria molt feliç, de fet sóc aquí per això.
M'estic emocionant molt, llegit tot el fil, i ja m'he descarregat l'aMule, però no sé pas com ho he de fer per baixar-me res... Algú em podria ajudar?
Em sap greu arribar 6 anys tard, però a mi també m'agrada moltíssim TLoG (ara estan emetent la nova 4a temporada a la BBC, per cert!!!), i Psychoville! No esteu sols!!! hahaha
Una abraçada
Tinc la sèrie en DVD, en anglès, i l'he vista com trenta vegades, però NECESSITO tenir els capítols en català, em faria molt feliç, de fet sóc aquí per això.
M'estic emocionant molt, llegit tot el fil, i ja m'he descarregat l'aMule, però no sé pas com ho he de fer per baixar-me res... Algú em podria ajudar?
Em sap greu arribar 6 anys tard, però a mi també m'agrada moltíssim TLoG (ara estan emetent la nova 4a temporada a la BBC, per cert!!!), i Psychoville! No esteu sols!!! hahaha
Una abraçada