Projectes d’en Kakihara

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
Kakihara
Entrades: 17
Membre des de: dl. des. 26, 2022 2:24
Status: Desconnectat

Projectes d’en Kakihara

#1

Entrada Autor: Kakihara » dl. des. 26, 2022 2:51

Hola a tots i a totes,

Primer de tot, agraïr-vos la feinada que feu. M’he enregistrat per aportar el meu granet de sorra actualitzant la qualitat de molst projectes que s’han quedat una mica antics, ja que estic muntant molts bdrips 1080 de nous remasters 4k amb àudio castellà i voldria afegir-ne l’àudio català per consederar aquests muntatges de tanta qualitat com a edicions definitives.

M’he pres la llibertat, si no us fa res, de crear aquest fil per a:

-Anar anunciant/penjant els nous muntatges que vaig fent (via emule).

-Demanar-vos ajuda amb àudios concrets que em costin de trobar.

Ara mateix, tin 3 muntatges sobre la taula, els 3 es veuen d’infart (nous RM4K en 1080):

1)Reservoir Dogs (cap problema, n’extrauré l’audio català del meu blu-ray de Miramax). El nou remaster es va editar al novembre a USA

2) Sospitosos Habituals (es va doblar al català? En una cerca ràpida, no l’he trobat). El Nou remaster s’ha editat fa poco a USA.

3) La Llegenda del Sant Bevedor (Ermanno Olmi, 1988; es va doblar al català? No he trobat ni rastre). En aquest cas, el rip del remaster 4k que Arrow va treure al 2017 es meu, ja li ye afegir el doblatge castellà, seria fantàstic que el català existís…

Ara en vacances vaig a un ritme molt alt de muntatges, així que en un parell de dies ja estaré parlant de nous muntatges per anar actualitzant el fil (i els muntatges que us agradin, els podeu penjar al web).

Una abraçada i gràcies de nou!




Autor del tema
Kakihara
Entrades: 17
Membre des de: dl. des. 26, 2022 2:24
Status: Desconnectat

Re: Projectes d’en Kakihara

#2

Entrada Autor: Kakihara » dl. des. 26, 2022 17:12

Acabo de publicar un muntatge, a lespera d’aprovació, de Centaures del Desert en 1080p x265 amb àudios en català, castellà i anglés i amb audiocomentari de Peter Bogdanovich en anglés. El considero un rip gairebé definitiu, per la bona qualitat d’imatge.

Salut!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Projectes d’en Kakihara

#3

Entrada Autor: Petiso » dl. des. 26, 2022 21:38

Aprovada!! Tot i que et faltava el títol ;-)

PD: I benvingut a aquesta la teva comunitat!
Imatge Imatge


Autor del tema
Kakihara
Entrades: 17
Membre des de: dl. des. 26, 2022 2:24
Status: Desconnectat

Re: Projectes d’en Kakihara

#4

Entrada Autor: Kakihara » dt. des. 27, 2022 14:10

Petiso ha escrit:
dl. des. 26, 2022 21:38
Aprovada!! Tot i que et faltava el títol ;-)

PD: I benvingut a aquesta la teva comunitat!
Gràcies! Va ser un lapsus per les presses i no sabia que els primers missatges s’havien d’aprovar (per altra banda, una bona mesura).


Autor del tema
Kakihara
Entrades: 17
Membre des de: dl. des. 26, 2022 2:24
Status: Desconnectat

Re: Projectes d’en Kakihara

#5

Entrada Autor: Kakihara » ds. març 25, 2023 13:33

Acabo de muntar-li el doblatge català d'en Teucre a la pel·li restaurada de El Mico d'Acer, obra mestra de Yuen Woo-Ping amb en Donnie Yen. Mil gràcies a en Teucre per fer-ho possible gravant la pel·li de la TDT i distribuïnt-la!!

Ara en una estona la publico.

Salut!

Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: Projectes d’en Kakihara

#6

Entrada Autor: Hakyra » dc. març 29, 2023 20:13

Molt Bones Kakihara!! et desitjo el millor ara que t'has unit a muntar pelis en català :)
Perdó per respondre tard, últimament no estic massa el forum.

El que si et puc dir es que de Reservoir Dogs no agafis l'àudio del Blu-ray de Miramax, el tinc i sona molt malament, millor agafa el del DVD, de fet es va doblar a 25FPS per tant el video ha d'estar a 25FPS.
De fet ja la fer en Sondela i l'Adrià, no es necesari que la facis aquesta :)
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Respon