Fonts d'audios i videos per futurs muntatges

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

Fonts d'audios i videos per futurs muntatges

#1

Entrada Autor: Pilaf » ds. des. 17, 2022 12:36

Hola!

No se si aquest es l'espai adecuat i/o si el que us proposare ja ho ha comentat algu abans pero havia pensat que seria bo de tenir un espai/link on qualsevol usuari amb certes dots tecniques per fer bons muntatges amb multilingue, amb subtitols o que disposa d'audios en catala pero no d'una bona font de video, tingues on buscar i remenar.

M'explico... ademes de forums com el de Totsrucs, rucatala o d'altres, o la mula, torrents i diverses pagines web conegudes per la majoria, havia pensat en expandir-ho internacionalment. De vegades on un menys s'ho espera troba veritables rareses o material molt interessant que si be potser no te versio doblada en catala si que algu es pot animar a subtitular (per posar un exemple).

Com a punt de partida i per orientar-vos millor en el concepte que tinc en ment, us deixo aquest link txec on podeu descarregar tot tipus de continguts (majoritariament en txec), pero que pot servir per extreure'n el video cas de no disposar de cap font decent per fer-ne un muntatge de qualitat en catala - https://uloz.to (es pots canviar a idioma angles que s'agraeix cas de no saber prou txec).

Estic convencut que cada pais ha de tenir alguna mena de web/s similars i ens enriquiria molt a tots poder accedir a tot tipus de material.
Ja em direu que en penseu.

Salutacions!




Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Fonts d'audios i videos per futurs muntatges

#2

Entrada Autor: Ferriol » dc. des. 21, 2022 11:59

Hola Pilaf,
A part de coneixements o bones intencions per fer les coses i temps, molt de temps, les iniciatives per posar àudios a disposició de tots no ha tingut gaire resposta...
viewtopic.php?f=3&t=27139
viewtopic.php?f=19&t=293
viewtopic.php?f=19&t=21633
Però està bé tornar a intentar-ho :wink:
Salut i sort
Imatge

Respon