[Projecte] Nip/Tuck 4a Temporada

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] Nip/Tuck 4a Temporada

#1

Entrada Autor: xordi » dg. juny 10, 2007 23:15

Imatge
A partir del pròxim dia 24 Sant Joan nous episodis de Nip/Tuck. Una temporada amb moltes estrelles invitades!

Aquest drama està ambientat en un centre de cirurgia plàstica del sud de Florida, el McNamara-Troy. La història està centrada en els dos amos del centre, que són metges i que van engegar el negoci quan es van graduar. En Sean Mcnamara (Dylan Walsh) té problemes a casa i intenta mantenir la seva família unida, però abans ha de fer les paus amb la seva dona. D'altra banda, en Christian Troy (Julian McMahon), un addicte al sexe, utilitza el seu encant per lligar amb les noies. En resum, en Sean es pren la feina seriosament i, a més, ha de corregir els errors d'en Christian. Per altra banda, en Christian no té preocupacions a l'hora de fer les operacions d'estètica; en canvi, en Sean està bastant desil·lusionat amb la feina ja que la troba molt superficial.

Fitxa Tècnica:
Temporades: 4 (per ara).
Capítols: 59 (per ara).
Capítols 4a temporada: 14.
Duració: 40-45 min.
Pes en mb: 400-420 mb.
Font Video: TDT.
Códec Video: XviD 1.1
Códec Audio: MP3 Català-Anglès 128kbps.
Actors: Julian McMahon és el Dr. Christian Troy, Dylan Walsh és el doctor Sean McNamara, Joely Richardson és Julia McNamara, John Hensley és Matt McNamara, Kelsey Batelaan és Annie McNamara, Roma Maffia és Liz Winters, Valerie Cruz és Grace Santiago, Jessalyn Gilsig és la Gina, Kelly Carlson és la Kimber Henry.




toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: toni » dl. juny 11, 2007 6:38

oleeeeeeee, increible serie, ja tinc mono de veure la 4a temporada :P

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Txus » dl. juny 11, 2007 12:13

Jo encara haig d'acabar de veure la tercera temporada, com la porteu? Pensa que sou els que feu possible que segueixi la sèrie :D
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: xordi » dl. juny 11, 2007 12:18

Bé doncs jo el 3x15 el tinc muntat de fa temps ja, però esperava que el WoKa penjés el 3x14. Avui penjaré el 3x15 i a esperar a veure si em passa el 3x14.

Respon