[Projecte] Bleach (TDTrip al dia)(anime, 3xl)
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] Bleach (TDTrip al dia)(anime, 3xl)
Hola !
A animelliure hi ha el projecte per fer muntatges .... però la idea és (com a One Piece) penjar la sèrie al dia i que quan es pugi ja s'anirà fent en DVD o HDTV o el que sigui. Això si .... que no hi hagin diferents versions en TDTip, unifiquem i fem nomes una.
Voluntaris??
Capturadors: Petiso, Kaku, ....
Suplents: Ayu, ....
Publicació conjunta a TotsRucs i Animelliure.
Adéu !
A animelliure hi ha el projecte per fer muntatges .... però la idea és (com a One Piece) penjar la sèrie al dia i que quan es pugi ja s'anirà fent en DVD o HDTV o el que sigui. Això si .... que no hi hagin diferents versions en TDTip, unifiquem i fem nomes una.
Voluntaris??
Capturadors: Petiso, Kaku, ....
Suplents: Ayu, ....
Publicació conjunta a TotsRucs i Animelliure.
Adéu !
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Re: [Projecte] Bleach (TDTrip al dia)(anime, 3xl)
Jo tinc uns quants capítols en DVD, no sé quants, però bé, sabent que ja sortiran altres versions en DVD, jo faria el que dius, com One Piece, només fer-la TDT i prou.
En tot cas apunta'm com a suplent, però amb aquests horaris crec que poca cosa gravaré...
En tot cas apunta'm com a suplent, però amb aquests horaris crec que poca cosa gravaré...
Compteu amb la meva gravació! I també m'apuntaria a ripejar-los ja sigui només uns dies, per setmanes o com vulgueu.
Pel que sembla és cada dia de la setmana a les 21:30 un capítol, no?
També crec que la millor opció és fer un TDTrip perquè tots quedin igual i no hi hagi merders per buscar vídeos de tots els capítols al ser una sèrie tan llarga.
Pel que sembla és cada dia de la setmana a les 21:30 un capítol, no?
També crec que la millor opció és fer un TDTrip perquè tots quedin igual i no hi hagi merders per buscar vídeos de tots els capítols al ser una sèrie tan llarga.
Jo proposu fer un DVB-Up 720p amb video x264 i audio AAC. La qualitat final seria com la de la següent imatge.
La podriem fer entre tots amb aquesta qualitat, crec que estaria bastant bé i amb un bitrate de 1200kbps al video que es el que he fet servir encodeixar un troç i treure la captura.
La podriem fer entre tots amb aquesta qualitat, crec que estaria bastant bé i amb un bitrate de 1200kbps al video que es el que he fet servir encodeixar un troç i treure la captura.
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Hola marcos91.
No li veig sentit en fer un DVB-Up 720p. L'únic que aconsegueixes es que el fitxer ocupi mes.
S'aconsegueix el mateix codificant amb SD i resolusiño normal i que el resize el fagi el programa a l'hora de reproduir.
Opinió personal esclar
marcos91, si féssim TDTrips normals ..... tu t'apuntaries?
Adéu !
No li veig sentit en fer un DVB-Up 720p. L'únic que aconsegueixes es que el fitxer ocupi mes.
S'aconsegueix el mateix codificant amb SD i resolusiño normal i que el resize el fagi el programa a l'hora de reproduir.
Opinió personal esclar
marcos91, si féssim TDTrips normals ..... tu t'apuntaries?
Adéu !
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Si l'osky la va traient diàriament o gairebé crec que podríem estalviar-nos aquesta versió.
Home, no et pensis, no es un simple resize amb lanczos 3 o 4, he fet servir el spline36resize, el mateix que he fet servir per les pelis del detectiu conan. He possat un bitrate de 1250kbps, crec que per xvid feu servir més o menys el mateix no? Ja et dic que amb spline36resize + algun filtre per neteixar un pel la imatge queda millor,
Per lo de les captures puc fer de capturador suplent de diumenge a dijous, divendres i disabte segurament no el podre gravar.
Per lo de les captures puc fer de capturador suplent de diumenge a dijous, divendres i disabte segurament no el podre gravar.