[Enquesta] Documentals IMAX en HD 720p
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
[Enquesta] Documentals IMAX en HD 720p
Ja que la feinada grossa la tinc al fer el muntatge de l'audio en 5.1, i la font de video que utilitzo ja esta en HD (la recomprimeixo a 704x400):
Interesa que a més de la versió "normal" els publiqui també en alta definició (1280x720)?
la diferencia de tamany es de 505MiB a un GiB.
apa, adéu!!!
Interesa que a més de la versió "normal" els publiqui també en alta definició (1280x720)?
la diferencia de tamany es de 505MiB a un GiB.
apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Re: [Enquesta] Documentals IMAX en HD 1080p
Tu notes molt la diferència?
Jo reprodueixo 1080p i 720p sense problemes...
però un video a resolució 704x400 o 720x??? que sigui molt nítid ja està prou bé (n'hi ha molt pocs, si voleu en pujo un de propi d'un dvdrip d'un concert del Robbie Williams, a la secció Música). Altre exemple: Vendelpla està a 704 i veure'l més bé ja és per a molt mirats...
Per cert, no puc votar perquè l'opció que voldria no hi és.
Salut

Per cert, no puc votar perquè l'opció que voldria no hi és.
Salut

-
Quina és?Oliana ha escrit:Per cert, no puc votar perquè l'opció que voldria no hi és.
-
Doncs que si notes la diferència, si val la pena, i et ve de gust, que ho facis, però no cal que sigui des seguida...
Oliana
Oliana

-
Ok,
per cert què has editat mentre modificava l'enquesta¿?
per cert què has editat mentre modificava l'enquesta¿?
-
tens una TV fullHD o una de "normal"?. Es que jo ho reprodueixo en una tele com les d'avantes (sony de tub de 32"), i ho veig igual a 1080 progressiu, que a 740, però aquest cap de setmana vaig connectar el meu reproductor a la tele dels meus pares i vaig quedar al·lucinat de la qualitat, allà si que vaig notar la diferencia, i això que no es fullHD, sinó HDready.Oliana ha escrit:Tu notes molt la diferència?
apa, adéu!!!
-
Sí, la meva és HD-Ready. Reprodueixo els 1080p i els 720p sense problemes (encara que els 1080p me'ls redueix a 720p, que és com tinc configurada la tarja gràfica). La connexió per HDMI.spk2010 ha escrit:tens una TV fullHD o una de "normal"?. Es que jo ho reprodueixo en una tele com les d'avantes (sony de tub de 32"), i ho veig igual a 1080 progressiu, que a 740, però aquest cap de setmana vaig connectar el meu reproductor a la tele dels meus pares i vaig quedar al·lucinat de la qualitat, allà si que vaig notar la diferencia, i això que no es fullHD, sinó HDready.Oliana ha escrit:Tu notes molt la diferència?
apa, adéu!!!
La millora existeix, és molt cert. L'altre dia vaig posar un IMAX a 720p i els que fas tu i hi ha diferència, però tenir el doble de Megues en un arxiu... si suspeso perfecció amb funcionalitat, ja m'estan bé els que fas. Clar que els altres són per quedar acollonidos...
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
He votat per l'opcio que diu l'Oliana
Jo puc reproduïr el format HD i la tele es HDReady, pero com el que els muntatges que esteu fent es veuen molt be, deixo a les vostres mans la decisio
Salut a tothom
Jo puc reproduïr el format HD i la tele es HDReady, pero com el que els muntatges que esteu fent es veuen molt be, deixo a les vostres mans la decisio

Salut a tothom

-
- Entrades: 723
- Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
- Ubicació: Mataró
Re: [Enquesta] Documentals IMAX en HD 720p
be, jo si que ho vul len HD! he votat allo de "deseguida"...pero evidenment, sense presions 
PD: en allo de l'altre post....jo crec que el posar la font hauria de sevir una mica e guia per a la gent que no hi enten gaire de resolucions i video en general, així es pot fer una idea de la qualitat aproximada. dic jo, vaja

PD: en allo de l'altre post....jo crec que el posar la font hauria de sevir una mica e guia per a la gent que no hi enten gaire de resolucions i video en general, així es pot fer una idea de la qualitat aproximada. dic jo, vaja
Little man comes when everything goes