PEL.LICULES I SERIES SUBTITULADES

Links de material forani: sèries, pel·lícules, etc.
Respon

Autor del tema
aptos
Entrades: 16
Membre des de: dc. oct. 24, 2007 10:32
Contacta:
Status: Desconnectat

PEL.LICULES I SERIES SUBTITULADES

#1

Entrada Autor: aptos » dg. oct. 28, 2007 19:39

Hola¡¡¡¡
algu em podria informar com puc col.laborar, amb vosaltres, perque normalment em vaixo 1 peli, la veig i si m'agrada, li cerco els subtitols la translado amb catala, la paso a pal i la guardo, igual amb series, ademes de traure troços innecesaris, de les mateixes com ara els credits o -en antics episodis-
he penjat californication a la mula pero ningu la vol,igual que- herois 2 t episodi 1- i m'agradaria posarlas per tothom.
agraïria contesta.
salut¡¡¡¡



Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: xordi » dg. oct. 28, 2007 19:56

Bones aptos! I tant que nes interessa!

T'explico, per exemple si vols penjar els subs d'Herois 2a. temporada. Pots anar al subforum Sèries, i obrir un post d'Herois 2a. Temporada i posar l'elink dels episodi i del sub a continuació (al estil del post The Big Bang Theory).

Pots posar-nos el llistat de sèries i pelicules que tens subtitulades en català i la gent et dirà quines interesen més o no. Per suposat que Herois interessa jejej (en opinió meva)!!


alovse
Site Admin
Site Admin
Entrades: 1036
Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: alovse » dg. oct. 28, 2007 21:09

Hola!

Clar que pots penjar-les! Segur que hi ha molta gent a qui els interessa!

Només un apunt, no sé si ho saps, però a ACopdeTeclat estan traduïnt la segona temporada d'herois, potser estaria bé que parlessis amb ells, per no duplicar feina i tal.

De totes maneres, penja tot el que vulguis a TotsRucs, estarem encantats! :lol:
Albert


Autor del tema
aptos
Entrades: 16
Membre des de: dc. oct. 24, 2007 10:32
Contacta:
Status: Desconnectat

contesta

#4

Entrada Autor: aptos » dl. oct. 29, 2007 20:13

q tal xordi, la teva resposta es molt engrescadora , pero no tinc ni la mes remota idea de com se fa aixo d LINKS
gracies Albert x lo de la web m'ha servit molt, tant de bo ho aguesi fet avans, ja mirare de parlar amb ells.
aveure si en doneu 1 cop de ma, se fer-ho tot al meu p.c. pero no se exterioritza-ho.

s a l u t ¡¡¡¡¡

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: contesta

#5

Entrada Autor: xordi » dl. oct. 29, 2007 20:23

aptos ha escrit:q tal xordi, la teva resposta es molt engrescadora , pero no tinc ni la mes remota idea de com se fa aixo d LINKS
gracies Albert x lo de la web m'ha servit molt, tant de bo ho aguesi fet avans, ja mirare de parlar amb ells.
aveure si en doneu 1 cop de ma, se fer-ho tot al meu p.c. pero no se exterioritza-ho.

s a l u t ¡¡¡¡¡
Hola de nou!

Sobre posar els links dels subs, podem fer dos coses:

1. Ens passes els subtítols a nosaltres, i nosaltres el posem al emule i creem un nou pòst indicant de qui provenen els subs i amb quin episodi concorden.

2. Penjes els subtítols a algun servidor de descarga directe (megaupload,...) i ens passes aquest link que et donarà el servidor per posar-les en un post de la sèrie en qüestió.


Autor del tema
aptos
Entrades: 16
Membre des de: dc. oct. 24, 2007 10:32
Contacta:
Status: Desconnectat

subs

#6

Entrada Autor: aptos » dl. oct. 29, 2007 20:43

hola xordi
vec q'estas per aqui, aveure si m' aclaro, no es millor q penji jo la peli ja feta amb subs en catala a la mula x ejemple.
tot lo demes esta a anys llum x a mi.
no se, he overt una caixa amb llaminadures i no se com agafar-les.

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: xordi » dl. oct. 29, 2007 20:54

Si algo així volia dir jo, que tu penjessis els subs / pelicula subtitulada a l'emule i obrissis els posts corresponents.

Com tens els subs? incrustats o per separat?


Autor del tema
aptos
Entrades: 16
Membre des de: dc. oct. 24, 2007 10:32
Contacta:
Status: Desconnectat

subs

#8

Entrada Autor: aptos » dl. oct. 29, 2007 21:40

els subs els tinc sempre incrustats, ja q es relativament sencill fer-ho.
fes la prova i cerca a la mula fornication 1x1 sub cat, ja em diras.

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: xordi » dl. oct. 29, 2007 21:59

Ok aixi fare amb Californication. Si vols per anar fent pots obrir un post a Series, com els que hi ha d altres series i anar posanthi els elinks dels teus episodis subtitulats.

Respon