Servidors emule

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
kivar
Entrades: 706
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Servidors emule

Entrada Autor: kivar » dv. jul. 15, 2011 13:12

Tinc l'eMule v0.50a i faig servir els servidors EDONKEY SERVER No2 i RAZORBACK 2.0 No sé si són els millors, o no... Algunes vegades em va molt lent, sobretot amb arxius no recents.
Algú em pot informar? Quins servidors useu vosaltres? Gràcies.

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: Servidors emule

Entrada Autor: naroatna » ds. jul. 16, 2011 0:51

kivar ha escrit:Tinc l'eMule v0.50a i faig servir els servidors EDONKEY SERVER No2 i RAZORBACK 2.0 No sé si són els millors, o no... Algunes vegades em va molt lent, sobretot amb arxius no recents.
Algú em pot informar? Quins servidors useu vosaltres? Gràcies.
Hola!

Pel que vaig llegir eDonkeyServer No2 (únic al que jo sempre em connectava) té molts problemes amb les connexions UDP i per això mateix no indexa arxius i col·lapsa la xarxa Kad (fer cerques via servidors tampoc em funciona gens bé)

Així que vaig reconfigurar el meu eMule tal com explicaven en aquell mateix post :arrow: [url]http://www.adslzone.net/postt55732.html[/url] i de moment sembla que en general marxa força millor.

Igualment però està clar que els arxius no recents costen més de baixar per raó de la poca gent que els comparteix. T'has "d'armar" de paciència i anar-los baixant poc a poc (tampoc ficar descarregar massa capítols d'un plegat) Alhora, si algun se't resisteix, doncs tampoc està de més fer una petició al respecte, sempre sol haver-hi algú disposat a donar un cop de mà. :wink:

Fins aviat!
naroatna l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 25, 2011 0:25, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Moltes gràcies!

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: lopere » dg. jul. 24, 2011 20:58

naroatna ha escrit: Pel que vaig llegir eDonkeyServer No2 (únic al que jo sempre em connectava) té molts problemes amb les connexions UDP i per això mateix no indexa arxius i col·lapsa la xarxa Kad (fer cerques via servidors tampoc em funciona gens bé)

Així que vaig reconfigurar el meu eMule tal com explicaven en aquell mateix post :arrow: [url]http://www.adslzone.net/postt55732.htm[/url] i de moment sembla que en general marxa força millor.
Jo estic connectat al eDonkeyServer No2 i tinc problemes de cerca, es a dir, no em troba res, ni fitxers que jo mateix he publicat :shock:
He provat el link que poses aquí dalt, però em diu que tururut.

¡Página no encontrada!
La página solicitada no se ha encontrado.
Quizá haya cambiado de ubicación o haya caducado.

Siusplau, dóna'm alguna altra pista, a veure si puc trobar el post de marras a adslzone.

Moltes gràcies :D

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dg. jul. 24, 2011 22:49

Hola! :D

Doncs passa que a l'adreça que has copiat li falta la "l" del final. Ja veuràs clica aquesta :arrow: [url]http://www.adslzone.net/postt55732.html[/url]

Fins aviat
Imatge

Moltes gràcies!

lopere

Entrada Autor: lopere » dl. jul. 25, 2011 0:11

Ja m'ha funcionat :D però a tu també et falta la "l" a l'enllaç, mira el teu post (no el d'aquí sobre, l'altre que està més amunt) ja ho veuràs :roll:

De tota manera, moltes gràcies.

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dl. jul. 25, 2011 0:43

Disculpa lopere em sap greu la meva confusió. Tens tota la raó. Jo mateixa sense voler sóc la que vaig copiar malament l'adreça del post on hi havia explicat primer la meva "descoberta": [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... start=1080[/url] :oops:

He editat el post de més amunt i he modificat l'enllaç per mirar d'evitar confondre ningú més. Moltes gràcies per avisar i per tot! :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Jordana
Entrades: 681
Membre des de: dg. nov. 15, 2009 11:58

Entrada Autor: Jordana » dl. jul. 25, 2011 11:38

Hi ha molts "falsos servidors"

És recomanable configurar la mula per a servidors segurs.

Aquí teniu un "tutorial"

http://www.adslzone.net/postt55732.html

Per cert, l'eDonkeyServer No2 fa 8 o 10 dies que no estira el carro.
Pot ser estiguin corregint el problema que comentaveu.
Imatge

lopere

Entrada Autor: lopere » dt. jul. 26, 2011 9:06

Gràcies naroatna :D

Aquest link és molt bo. Aquest o aquesta "thes" de Ponferrada ho explica molt bé, de pe a pa, tant, que fins i tot jo ho he sabut fer. Ara les cerques amb eMule em funcionen de meravella. :wink: També hi ha uns enllaços al seu post per configurar altres coses de l'eMule que són molt interessants.

Repeteixo, gràcies :D

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dt. jul. 26, 2011 18:37

Doncs no hi ha de què. De fet només vaig ficar on trobar la informació amb la qual vaig resoldre els meus problemes al respecte. Aprofitant el benentès agraïments a la gent d'aquell lloc que tan cordialment va informant i ajudant tothom. Moltes gràcies !! :D

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon