Problema Capturadora

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

Problema Capturadora

#1

Entrada Autor: toni » ds. maig 12, 2007 21:41

Bones, avui m'he comprat la capturadora Avermedia Avertv Hybrid+FM PCI, tinc alguns problemes, el primer es que quant l'he instalat no paraba de reinciar-se l'ordenador tota l'estona, ara porto casi una hora i ja no pasa, alguna idea per aquest problema? segona cosa que em pasa es que poso a veure la TDT i em va a saltironets, que puc fer per arreglar aquest problema?

Gràcies.




Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: toni » dg. maig 13, 2007 15:01

Afegeixo que ara no sem veuen els canals de la TDT, mels troba pero es veuen de color negre :(

El que no em passi a mi crec que no li passa a ningu. grrr

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: xordi » dg. maig 13, 2007 15:12

Et deixo la configuració que tinc amb la mateixa capturadora!

A l'opció Avermedia BDA digital selecciono España i norma de video PAL_B, i a les opcions Miscelanea pots provar d'activar el DXVA a veure si millora.

Sobre els reinicis a mi no m'ha passat mai, i els salts em passa si faig moltes coses alhora amb el pc, o si tens poca RAM i no acava de poder funcionar al màxim.


Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: toni » dg. maig 13, 2007 20:50

Xordi, merci per respondre. Tinc que dir que crec que lo dels reinicis es per culpa de la grafica pq sem para el ventilador i s'acalenta (he arribat aquesta conclusio pq ara de moment funcione el ventilador i no es reincia). Tot el que m'has dit ja o tenia activat a la casella corresponent, menys lo del DXVA (per cert pq serveix?) i encara no em funcione lo de la TDT :(. Saps si pot ser culpa dels drivers?

[url]http://www.avermedia.com/cgi-bin/suppor ... delno=A16D[/url]

He mirat aquesta pagina i m'he baixat nous drivers pero no mels deixa instalar 0_o pq no son per windows XP els que hi han, encara que o digui a la web.

Merci.

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Ayu » dg. maig 13, 2007 21:02

També pot ser cosa de la senyal d'antena.
Imatge


Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: toni » dg. maig 13, 2007 22:03

Ayu sobre la senyal de l'antena no se tiu... pq al menjador o veig bé, i abans o veia aqui al pc, i ara no veig la TDT d'un dia per l'altre :( quina coseta més rara jeje.


Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: toni » dt. maig 22, 2007 21:13

Bones de nou, segueixo amb problemes amb la capturadora :(.
No entenc com puc tindre instalat tot i que pugui veure almenys els canals de televisio normal i quant reinici el pc doncs ja no els pugui veure que nomes els senti, tambe em pasa amb la TDT i encara em va a cops. Mira que per el pc crec que no sera... ja no se que fer, me gastat 99€ per res :(.

Salut.

Respon