Descarregar vídeos de TV3.cat

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#76

Entrada Autor: naroatna » dt. oct. 12, 2010 15:12

Hola!

I una altra possibilitat, mentre esperem la versió TDTrip d'aquest capítol, podria ser també com ara descarregant-lo en la versió anterior VHSrip: :wink:

[url]http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ada&id=192[/url]

Fins aviat!


Imatge

Moltes gràcies!


svbp
Entrades: 8
Membre des de: dg. set. 12, 2010 0:09
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#77

Entrada Autor: svbp » dt. oct. 12, 2010 22:04

Moltes gràcies als dos.
La versió VHSrip ja la tinc, però volia provar de baixar la TDTrip...

El cas és que treballo amb MAC OS X, i no aconsegueixo fer servir cap programa que gestioni les rtmp, principalment perquè no entenc com fer-los servir...
Així que si algú sap com fer-ho a través de MAC, que ho comparteixi, a veure si ens en sortim.

I gràcies per les respostes, de veritat. S'agraeix trobar solucions (encara que no em serveixin perquè no en sé) tan ràpidament.

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#78

Entrada Autor: r5004 » dc. oct. 13, 2010 9:18

svbp ha escrit:Moltes gràcies als dos.
La versió VHSrip ja la tinc, però volia provar de baixar la TDTrip...

El cas és que treballo amb MAC OS X, i no aconsegueixo fer servir cap programa que gestioni les rtmp, principalment perquè no entenc com fer-los servir...
Així que si algú sap com fer-ho a través de MAC, que ho comparteixi, a veure si ens en sortim.

I gràcies per les respostes, de veritat. S'agraeix trobar solucions (encara que no em serveixin perquè no en sé) tan ràpidament.
Que jo sàpiga no hi ha versió del rtmpdump per a Mac Os X. :(
Per sort, avui tinc ganes de fer bones obres... :mrgreen:

[url]http://www.megaupload.com/?d=Q5GCUM7U[/url]
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#79

Entrada Autor: aliga » ds. nov. 06, 2010 16:31

Per si algu esta fart (com jo) de teclejar el comanament per fer el dump, he recordat que tambe podem fer arxius .BAT com feiem amb l'MS-DOS.
Aixi que me fet un arxiu de text amb el nom dump.bat i l'escrit dues lineas de comanament:

Codi: Selecciona’ls tots

echo on
rtmpdump -r "rtmp://mp4-500-str.tv3.cat/ondemand/mp4:g/tvcatalunya/3/8/1284042762183.mp4" -o ARXIU.mp4
Per si de cas, es produeix una interrupcio mentre baixa l'arxiu, podeu tenir un re-dump.bat:

Codi: Selecciona’ls tots

echo on
rtmpdump -r "rtmp://mp4-500-str.tv3.cat/ondemand/mp4:g/tvcatalunya/3/8/1284042762183.mp4" -o ARXIU.mp4 --resume
Nomes es te que editar per canviar l'adreça de l'arxiu a baixar i el nom a desar, i fer doble clic a l'icon de l'arxiu.

Espero que us faci servei :wink:

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#80

Entrada Autor: aliga » ds. nov. 06, 2010 17:01

svbp ha escrit:El cas és que treballo amb MAC OS X, i no aconsegueixo fer servir cap programa que gestioni les rtmp, principalment perquè no entenc com fer-los servir...
Així que si algú sap com fer-ho a través de MAC, que ho comparteixi, a veure si ens en sortim.
Jo no tinc MAC, pero se que la meva neboda fa servir un emul·lador de windows al seu.
Al google surten un fotimer d'emuladors, podries provar-ne un a veure si et pot funcionar :wink:
Per la meva part, intentare contactar amb la neboda per saber-ne quelcom mes.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge


smokechok
Entrades: 6
Membre des de: dt. març 22, 2011 0:48
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#81

Entrada Autor: smokechok » dt. març 22, 2011 0:54

com es que no em dunciona el 3alasaca??

:/

ja ho podrien posar mes facil els de tv3 :(

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#82

Entrada Autor: r5004 » dt. març 22, 2011 1:02

smokechok ha escrit:com es que no em dunciona el 3alasaca??

:/

ja ho podrien posar mes facil els de tv3 :(
El 3alasaca no funciona amb vídeos nous (els mp4). Aquesta guia t'ha de funcionar amb qualsevol vídeo.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


smokechok
Entrades: 6
Membre des de: dt. març 22, 2011 0:48
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#83

Entrada Autor: smokechok » dt. març 22, 2011 16:33

buscant ahir per la nit vai topar amb aquesta aplicació

http://blog.tvalacarta.info/herramienta ... ment-12537

funciona la mar de b, un dels mals esque no se perque l meu ordinado no mobria l'arxiu flv que es descarregaba i l'habia de convertir en un mp4 o avi amb el format factory


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#84

Entrada Autor: nasticdetgn » dv. ago. 26, 2011 23:25

Us sap greu si remunto aquest fil?
És que m'ha agafat mono de Laberint i nar baixant els vídeos de 3alacarta mentre es completa la sèrie aquí al fòrum, però dec ser moooolt curt, perquè us he llegit amb atenció i no hi ha manera.
He anat a la web de totsrucs, aquella on ens portava abans per clicar els enllaços que es posaven a l'emule, bufff m'explico com un llibre obert :oops: :oops: :oops:
Allí s'havia de posar la URL i et donava l'opció de descarregar o posar-lo en un programa de descàrrega tipus JD...bé, n'he provat un per fer-ho (el 321) i m'ha anat de fàbula, tot bé a la primera, fins i tot jo m'he sorprès, però coi, quan he volgut fer-ho amb més (he provat el 469, 468, 467...) i res de res, deia que la URL no existia o algo així...llavors googlejant he trobat un blog on heu escrit varis d'aquí (Hugas, arakelov, Petiso) i m'he baixat el programa (rtmpdump o algo així) i dec ser infinitament estúpid, perquè no hi ha hagut manera de fer-lo anar.
Ara n'he provat un altre, però fa el que vol "Televisió a la carta"...li he posat el 468 i m'ha posat a baixar un TN :shock: :shock: :shock:
Algú té 2 minuts per explicar-me un mètode fiable o que useu vosaltres?
Gràcies! I de nou perdó per pujar aquest fil si a algú li molesta...per suposat, que si al Petiso o algun altre administrador/moderador creu que és inoportú aquest missatge, que l'esborri sense cap problema ;)


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#85

Entrada Autor: nasticdetgn » dv. ago. 26, 2011 23:28

r5004 ha escrit:
smokechok ha escrit:com es que no em dunciona el 3alasaca??

:/

ja ho podrien posar mes facil els de tv3 :(
El 3alasaca no funciona amb vídeos nous (els mp4). Aquesta guia t'ha de funcionar amb qualsevol vídeo.
D'aquí m'he baixat el 321...i sí em baixava perquè era en FLV
Com puc saber quin està en MP4 i quin en FLV?
He llegit algo així que si clico al vídeo i em surt lo de l'Adobe és que és FLV crec...i si no, pues MP4...o al revés, no recordo...és cert?


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#86

Entrada Autor: Ferriol » ds. ago. 27, 2011 19:09

Hola nasticdetgn,
Si t'instal·les el programet:
http://blog.tvalacarta.info/herramienta ... ment-12537, el que va publicar en smokechok,
pots baixar-te perfectament (ho he probat) el 468 en .flv
T'ha descarregat el TN perquè per defecte surt l'adreça de descarga d'un TN.
Salut i sort
Imatge


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#87

Entrada Autor: nasticdetgn » dg. ago. 28, 2011 11:21

Hola, Ferriol,
moltes gràcies per perdre 2 minuts per explicar-m'ho.
A veure: provant provant he pogut baixar fins el 349 del gran invent del Petiso, però a partir d'aquell surt el ditxós missatget "La URL introduïda no és vàlida", pel qual suposo que és allò que van canviar el format de FLV a MP4 "y jodida la hemos". ¿Pot ser?
Llavors, com m'he instal·lat el flvstreamer, he provat lo del rtmpdump, he intentat mil coses, he tornat a provar lo del programa aquest de "Televisió a la carta" i sembla ser que sí funciona, perquè ja me n'he baixat quatre més, però em sobta que algun que altre m'ha donat fallo i no em permet baixar-lo (per a més inri és l'últim!!). No sé, com que tinc moooolta paciència seguiré baixant "hasta que el cuerpo aguante", molt serà que em quedi com un estaquirot sense l'últim de tots :cry: :cry: :cry:
Gràcies de nou!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#88

Entrada Autor: r5004 » dg. ago. 28, 2011 15:23

He provat a baixar-me el 350 (que efectivament ja és un MP4), i no hi ha cap problema:
L'adreça d'aquest capítol és [url]http://www.tv3.cat/videos/2713691/Laberint-dombres---Cap-350[/url] i d'aquí obtenim [url]http://www.tv3.cat/su/tvc/tvcConditionalAccess.jsp?ID=2713691&QUALITY=H&FORMAT=MP4[/url], i amb això aconseguim la URL que s'ha d'usar amb el rtmpdump:

rtmp://mp4-500-str.tv3.cat/ondemand/mp4:g/tvcatalunya/6/2/1266239817526.mp4

La comanda hauria de ser aquesta:

Codi: Selecciona’ls tots

rtmpdump -r "rtmp://mp4-500-str.tv3.cat/ondemand/mp4:g/tvcatalunya/6/2/1266239817526.mp4" -o lab350.mp4
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#89

Entrada Autor: nasticdetgn » dl. ago. 29, 2011 11:10

Si és que el problema ve perquè no sé d'on es treu el programa aquest del rtmpdump :oops: :oops: :oops:
Lo d'aconseguir la URL i això ho vaig saber fer, però allí em vaig quedar


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Descarregar vídeos de TV3.cat

#90

Entrada Autor: Ferriol » dl. ago. 29, 2011 11:22

Aquí tens l'enllaç de descarga i més informació:
http://blog.tvalacarta.info/2010/02/21/ ... rero-2010/
Sort
Salut i sort
Imatge

Respon