Acabo de rebre avui la meva segona sintonitzadora TDT USB en 1 sol mes (primer vaig tenir la Hauppauge HVR-900 i ara la KWorld DVB-T 310U).
Per començar des del principi, la cosa és que vaig instalar-me la hauppauge i bé, cap problema (a part del software cutrillu q portava i de certa lentitud en canvis de canals i en el timeshift, tot solucionat força bé en instalar el DVBViewer, programa collonut). La cosa és que un cop vaig decidir que em quedava amb el DVBViewer volia treure'm de sobre el software de la Hauppauge -sobretot un petit icona del system tray, algo de BDA Monitor-, i la vaig liar, perque, trastejant, segurament em vaig carregar part dels drivers també, i després he descobert que això del BDA és algo CLAU en qualsevol sintonitzadora TDT no?
Després de desinstalar tot el q vaig poder, reinstalar, treure usb, posar usb, en un port, en un altre... i MIL coses... no hi va haver manera que tornés a funcionar... el DVBViewer em deia "sin hardware disponible", tot i que sortís a la llista de targetes, i a l'administrador de dispositivos sortia penjant del USB, com sempre...
Total, que vaig pensar "si et desfàs de la Hauppauge aquesta q t'han regalat i agafes una altra sintonitzadora, t'oblides del problema dels drivers aquest i aprofites per agafar-ne una que et moli més"
Error... avui m'ha arribat la KWorld DVB-T 310U i tot content la endollo a l'USB i a l'antena... i pam... el TDT no va... només va l'analògic... i això és un dir, pq se sent un fregit horrorós per sobre del so de la tele, q no sé què collons és. De tota manera, el que m'interessa és el TDT, evidentment... i ni instalant el driver actualitzat de la web (ni el del FTP de KWorld, que és diferent, crec) ni desinstalant usb's ni fent volteretes endavant i endarrera... NO HI HA MANERA QUE FUNCIONI
Estic desesperat... i veig que probablement l'única manera que funcioni seria formatejant i tornant a instalar el Windows (XP Pro), estic quasi segur vaja (que si no fós així, fliparia en colors i em cagaria amb tot déu), però és que ara per ara no em puc fotre a formatejar i tota la pesca... estic fart de la informàtica nanus... és totalment irritant que passin aquestes coses.
Així que, si algú ha entès tot aquest merder i sap alguna manera de "netejar" drivers i registre de windows i demés coses, per poder instalar la KWorld en net i els seus drivers, i QUE FUNCIONI, que m'ho digui, perquè em farà molt feliç...
Moltíssimes gràcies per llegir fins aquí... i sí, ja m'ho podeu dir: "manasses! que sóc un putu manasses i toco el que no he de tocar!"
jolin

Aleix
PS: D'altra banda, googlejant per trobar solucions a això, només he aconseguit rallar-me més llegint opinions de gent dient que se'ls hi escalfa la sintonitzadora i se'ls hi bloqueja la imatge al cap de 5 minuts de veure la tele, o de 2 minuts de gravar-la... perque baixa la senyal progressivament... digueu-me que no em passarà, si us plau!!!