Connexió VPN i compartir la connexió amb diversos ordinadors

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Connexió VPN i compartir la connexió amb diversos ordinadors

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dt. ago. 02, 2016 17:07

Bones,

Estic intentant connectant-me a una connexió VPN ( a la meva xarxa ) amb una connexió fora de casa, això ho aconsegueixo, però el que no aconsegueixo és compartir la connexió VPN amb la resta d'ordinadors, és a dir
Jo em connecto per VPN amb el PC1 que és el principal i accedeixo a la meva xarxa com si estigués dins de casa fins aquí no hi ha problea, el problema és que aquest PC1 que està connectat per VPN vull compartir la connexió a la resta d'ordinadors que estan a la mateixa xarxa.
S'ha de fer alguna cosa especial a la resta d'ordinadors?
O s'ha de configurar alguna al PC1 que està connectat?

Per què m'entengueu és com antigament que quan no hi havia ADSL , un PC feia de servidor i la resta es connectaven per xarxa al servidor per què aquest PC compartia la connexió Internet amb el mòdem, si això s'ha pogut fer, connectar-me per VPN i compartir aquesta connexió a la resta de PC's s'ha de poder fer .

Espero que algú i entès amb aquest tema em pugui ajudar.

Salut i gràcies!




Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Connexió VPN i compartir la connexió amb diversos ordinadors

#2

Entrada Autor: Ferriol » dg. ago. 07, 2016 11:45

Hola shinnosuke,
Jo dic a casa un parell d'ordinadors, un que en fa de "servidor" (PC1) on tinc l'Emule, el gruix de pelis... i un altre altre per treballar (PC2)
Jo no em connecto per VPN, però sí que ho faig per Escritorio Remoto (Terminal Server) el que va inclòs amb Windows.
Quan amb connecto des de l'exterior al PC1 ho faig mitjançant l'ajut de una DNS dinàmica gratuïta http://www.noip.com/.

A casa quan vull connectar el PC2 amb el PC1 ho faig també per Escritorio Remoto, però aleshores l'usuari del PC2 és la IP que té assignat l'ordinador a la meva xarxa i la clau, la clau d'accés a l'ordinador. :D

No sé si m'explicat...
Per qualsevol dubte, ja ho saps. :wink:
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Connexió VPN i compartir la connexió amb diversos ordinadors

#3

Entrada Autor: shinnosuke » dg. ago. 07, 2016 14:37

El motiu de tot això és poder veure la televisió i mirar si puc fer servir un descodificador de satèl·lit que té la funció de posar els canals IPTV ( http:// ) ja que si el PC que és el client on està connectat al servidor VPN pugui compartir aquesta connexió i amb el descodificador posant la adreça IP LOCAL ( http://192.168.x.x ) pugui veure la televisió ja que el PC no té prou força per reproduir canals HD.... i el Videolan no trobo la manera de que els reprodueixi bé, en un PC mes potent si es veu be.


WesleyfuhPP
Entrades: 4
Membre des de: dg. des. 18, 2016 19:14
Status: Desconnectat

Connexio VPN i compartir la connexio amb diversos ordinadors

#4

Entrada Autor: WesleyfuhPP » dv. des. 23, 2016 22:18

Doncs us explico: ja fa molt temps que utilitzo la Guineu de Foc per navegar i lexplorer ja quasi no lutilitzo per res, excepte quan tinc que mirar el correu de Hotmail, que lobro des del MSN i mho obre amb el Explorer. Hi ha alguna manera de canviar-ho perquГЁ ho obri amb el Firefox? PerquГЁ ara em fa fins i tot rГ bia haver-ho dobrir amb aquest navegador. Ja em direu, adeu :ullet:

Respon