Ajuda amb emule

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Ajuda amb emule

#1

Entrada Autor: efi135 » dl. abr. 18, 2016 13:15

Hola, fa poc que estic a la comunitat però sóc un emuler veterà, (com a prova adjunto una captura de les estadístiques de la meva mula). Ha estat encès 24h 365 díes l'any de del 2008, excepte algunes temporades.

La qüestió es que des de fa una setmana tinc una linia de fibra 300/30 i tinc ganes de fer coses. A part de la fibra tinc dues linies de ADSL 7/1. Tinc possibilitat de tindre 3 ordinadors 24/7 (un a cada linia) i tinc alguna cosa de material inèdit per compartir a part de la idea que comentava a l'altre post de fer microrecopilacions de sèries que ja no es troben.

Però tinc alguns dubtes amb l'emule. La versió que faig servir des de fa anys, és la 0.49b conectat a un linia d'adsl. A la linia de fibra que tinc des de fa poc, estic provant la 0.50b beta1, diuen que és una actualització important que millora molt la gestió de la pujada--> (http://forum.emule-project.net/index.ph ... pic=159790)

De totes meneres jo ho estic provant aquest dies. Tinc alguns arxius de prova compartits a l'ordinador de la línia de fibra per descarregar al pc de la línia d'adsl, però no veig que aprofiti la pujada. És a dir, no estic descarregant tota l'estona aquests arxius compartits i quan descarrego, no descarrego a tota la velocitat que podria.

Alguna recomanació sobre la millor versió d'emule per aprofitar la pujada i fer d'uploadejador?

Imatge




bERTUZ
Entrades: 145
Membre des de: dl. maig 28, 2007 0:30
Status: Desconnectat

Re: Ajuda amb emule

#2

Entrada Autor: bERTUZ » dj. abr. 21, 2016 19:01

Bona tarda,

Jo faig servir la versió 0.50a i em va realment bé en tots els sentits. A més, després d'uns anys d'inactivitat en el desenvolupament de l'eMule, tornen a haver-hi notícies fresques... http://forum.emule-project.net/index.ph ... 59790&st=0

Segons diuen al fòrum oficial, sembla que la cosa torna a avançar i volen treure una nova versió d'aquí poc, la 0.50b, que s'adaptaria a les noves connexions ultraràpides d'Internet i posaria al dia les velocitats de pujada i baixada, ja que quan es va treure la última versió es va programar el software d'acord a les connexions que hi havia abans i estava quedant tot una mica desfasat.

Salut! :)


Autor del tema
efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: Ajuda amb emule

#3

Entrada Autor: efi135 » dv. abr. 22, 2016 9:51

bERTUZ ha escrit:Bona tarda,

Jo faig servir la versió 0.50a i em va realment bé en tots els sentits. A més, després d'uns anys d'inactivitat en el desenvolupament de l'eMule, tornen a haver-hi notícies fresques... http://forum.emule-project.net/index.ph ... 59790&st=0

Segons diuen al fòrum oficial, sembla que la cosa torna a avançar i volen treure una nova versió d'aquí poc, la 0.50b, que s'adaptaria a les noves connexions ultraràpides d'Internet i posaria al dia les velocitats de pujada i baixada, ja que quan es va treure la última versió es va programar el software d'acord a les connexions que hi havia abans i estava quedant tot una mica desfasat.

Salut! :)

Si, no sé si t'has llegit bé lo que he escrit, però comentava que a la linia de fibra estic fent servit la 0.50b beta1 i que l'estava provant aquest dies. Li ha costat una mica arrancar però ara que porta una setmana i escaig està pujant a tot lo que dona la línia (30mb). Si segueix així calculo que en menys de 3 mesos superaré en GB pujats a l'emule que tinc des de fa anys a la linia d'adsl.

Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Ajuda amb emule

#4

Entrada Autor: Adrià05 » dv. abr. 22, 2016 12:11

No veus que aprofita tota la pujada perquè suposo que al qui l'estàs compartint té limitada la pujada o no pot baixar més ràpid.

Ara estic pujant a 12 a 2,5MB, l'altre dia a 25 a 3,8MB (màxim). Això depen del que t'he dit, de les persones que hi ha i de la velocitat en que disponen de baixada.


Autor del tema
efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: Ajuda amb emule

#5

Entrada Autor: efi135 » dv. abr. 22, 2016 13:54

Adrià05 ha escrit:No veus que aprofita tota la pujada perquè suposo que al qui l'estàs compartint té limitada la pujada o no pot baixar més ràpid.

Ara estic pujant a 12 a 2,5MB, l'altre dia a 25 a 3,8MB (màxim). Això depen del que t'he dit, de les persones que hi ha i de la velocitat en que disponen de baixada.
si, esclar, això ho entec, però els primers dies de proves només tenia arxius de prova que vaig possar a descarregar a un altre ordenador meu conectatat a una altra linia independent. És a dir al PCF (pc conectat a fibra 300/30) tinc un arxiu de prova compartit, el poso a descarregar a PCA (pc conectat a ADSL 7/1) i vaig notar dues coses.

1.-Trigava moooolt en començar a descarregar i no hi havia en aquells moments ningú més descarregant del PCF
2.-Quan començava a descarregar el PCA no descarregava l'arxiu a tota la velocitat possible.

Ara mateix tinc la pujada limitada a 2,9Mb/s i puja constant al màxim, però esclar, no amb un client de sol sino amb molts.

Per cert, quina versió fas servir? fas servir algun MOD?

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Ajuda amb emule

#6

Entrada Autor: Adrià05 » dv. abr. 22, 2016 14:46

Doncs no sé xD Tampoc entenc com funciona l'eMule, és una mica estrany...

Tinc la 0.50b beta que fa poc que me l'he instal·lat. Abans tenia la 0.50a.

Respon