Sobre les baixades

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
DavidPaioneer81
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 29, 2015 18:59
Ubicació: terres de l´ebre
Status: Desconnectat

Sobre les baixades

#1

Entrada Autor: DavidPaioneer81 » dl. oct. 26, 2015 18:15

Hola, tinc un dubte respecte pel que fa les baixades.
A mesura que s´hem descarreguen capitols d´un programa o programes per lógica es guarden a la carpeta que tinc configurada especificament per a les baixades. La meva pregunta es si es convenient o pasa alguna cosa d´' anar eliminant els arxius que ja tinc baixats o millor deixarlos per compartir (si es que es així i funciona d´aquesta manera). El meu disc dur del pc es de poca capacitat i entre el que tinc baixat i el que hem queda fet l´estic omplint força. Perdoneu pero no soc un entés del tot d´aquest sistema de baixades per p2p.

Que en penseu? gràcies



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Sobre les baixades

#2

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 26, 2015 18:30

Doncs el P2P funciona de al forma que els fitxers es comparteixen i distribueixen entre tots els usuaris.
Per tant, com més temps deixis els fitxers a la carpeta "Incomping"(o a qualsevol carpeta compartida del emule) millor !!!

Lo ideal, és compartir-ho indefinidament, així la gent s'ho podrà seguir baixant.

Si has de borrar coses, sempre se'n pot fer una copia de seguretat, per si mai algú no necessita, o esborrar el que te mes gent i deixar compartint el que menys gent te.
Imatge Imatge


Autor del tema
DavidPaioneer81
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 29, 2015 18:59
Ubicació: terres de l´ebre
Status: Desconnectat

Re: Sobre les baixades

#3

Entrada Autor: DavidPaioneer81 » dl. oct. 26, 2015 18:42

moltes gràcies per l´aclaració. De fet m´estic baixant coses amb moltes poques fonts (els Polònia de fa uns cuants anys) i amb alguns arxius em costa una barbaritat a baixarse.

Respon