Gravadora TDT

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
napalme
Entrades: 11
Membre des de: dj. maig 28, 2015 21:40
Status: Desconnectat

Gravadora TDT

#1

Entrada Autor: napalme » dv. juny 05, 2015 21:23

Bones, sabeu d'algun receptor TDT que gravi els programes, incloent les diferents pistes d'àudio i subtítols?



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Gravadora TDT

#2

Entrada Autor: Petiso » dv. juny 05, 2015 21:44

El vols de "sota tele", o per PC?

De receptors TDT de "sota tele" no n'estic al dia .... no et puc ajudar :-(

Per altre banda, qualsevol de PC interna et servirà. Amb el programa adecuat (DVBviewer) pots fer tot el que demanes :-)
Imatge Imatge


Autor del tema
napalme
Entrades: 11
Membre des de: dj. maig 28, 2015 21:40
Status: Desconnectat

Re: Gravadora TDT

#3

Entrada Autor: napalme » dv. juny 05, 2015 22:29

Tenia en ment una de "sota taula" però consideraré l'opció, gracies.

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: Gravadora TDT

#4

Entrada Autor: lopere » ds. juny 06, 2015 13:02

napalme ha escrit:Tenia en ment una de "sota taula" però consideraré l'opció, gracies.
Jo en tinc dos de sotataula que graven fins i tot en HD. Tots dos són marca "Energy System"

Model ENERGY P3450 connectat via USB a un disc dur LaCie que és el que va recollint les gravacions d'aquest "paratu"
Model ENERGY d8 HDTV Center connectat via USB a un altre disc dur WD que és el que va recollint les gravacions d'aquest altre "paratu"

Aquest segon procedeix d'un canvi d'un altre ENERGY P3450 que tenia, que es va morir i no el van poder reparar, a més a més ja no el fèien. Com que estava en garantía aquesta empresa me'l va canviar sense pagar res per aquest ENERGY d8 HDTV Center. Tots dos van bé, el defecte que els trobo és que els connetors USB, com en molts llocs, inclòs el meu PC, son massa fluixos i si mous els cables una mil·lèssima, o es para el transport de dades cap als DD o surten errors a la gravació, però jo fixo els cables de manera que no es moguin gens i van perfectes.

El que faig és: quan els discos durs ja tenen la panxa una mica plena, els trec, i me'ls emporto al PC i allí descarrego la "collita" i tallo i cuso i ripejo.

Si vols veure els dos equips clica aquí: http://www.energysistem.com/es/support? ... ebaedhpean
i aquí http://www.energysistem.com/es/support? ... mjikdaenlo

Espero haver-te estat útil, si tens algun dubte o pregunta més, fes-m'ho saber

Salut! :D
lopere


Autor del tema
napalme
Entrades: 11
Membre des de: dj. maig 28, 2015 21:40
Status: Desconnectat

Re: Gravadora TDT

#5

Entrada Autor: napalme » ds. juny 06, 2015 14:57

Gracies per la informació, em sabries dir si aquests models guarden totes les pistes d'àudio i els subtítols de les gravacions?.

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: Gravadora TDT

#6

Entrada Autor: lopere » ds. juny 06, 2015 23:34

napalme ha escrit:Gracies per la informació, em sabries dir si aquests models guarden totes les pistes d'àudio i els subtítols de les gravacions?.
Sí, tot i tot. :D els "paratos" t'els guarden en un contenidor .TS i tu has de tallar els trossos de gravació que no vols i després extreure (demuxar) les diverses pistes. Jo ho faig amb el programa VideoReDo quan només vull les pistes de video i audio, o amb el ProjectX quan les vull totes, les pistes de video i audio i els subtítols, de vegades no m'interessen els subtítols, per la raó que sigui, i en publico només una de video i dues d'audio, català i anglès, per exemple.

Si tens més preguntes, endavant. :roll:
Salut! :D
lopere

Respon