Opció d'estil del fòrum

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Opció d'estil del fòrum

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dt. maig 12, 2015 22:57

He vist que ha canviat bastant la imatge del fòrum de totsrucs, ara no hi ha el logo i l'estil del fòrum ha canviat.

Suggereixo a l'administrador , en petiso que afegeixi l'estil que hi havia abans d'aquesta manera els usuaris que volem l'estil que ha estat sempre fer aquesta personalització ja que pel meu gust sincerament no m'agrada gaire aquest estil del fòrum, crec que no demano massa ja que es una opció per personalitzar i que no hi és a les opcions del taulell de control.

Espero que es tingui en compte.

Gràcies i salut!!!!



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Opció d'estil del fòrum

#2

Entrada Autor: Petiso » dc. maig 13, 2015 0:32

Si vas a:
Tauler de control de l'usuari -> Preferències del fòrum -> Edició de les preferències globals -> Estil del fòrum

Pots seleccionar el estil que vulguis .... però amb el estil subsilver2 es perd tot lo nou que te el fòrum.

Adéu!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Opció d'estil del fòrum

#3

Entrada Autor: shinnosuke » dc. maig 13, 2015 0:49

Doncs hauria vist que això no hi era ..... això que he mirat molt bé abans de dir res i segur que no hi era .

Quines novetats noves et refereixes que desapareixen amb l'estil antic?
És per les notificacions al entrar que apareix un avís de noves respostes dels fòrums?

Això apareix, no veig cap novetat nova del fòrum, ja et dic que ara fa molt que no entro molt , ja que estic " a l'atur " sense gravar res després del tancament de BOM per culpa de TV3 .. no tornarem a tenir més un canal dedicat a les sèries antigues ... sigui de la CCMA o un canal aliè de la CCMA com era BOM i l'antic Estil9..

Salut!

Respon