Problemes de so fluix

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Problemes de so fluix

#1

Entrada Autor: lopere » dl. març 11, 2013 10:45

Hola companys,

M'he baixat les dues pel·lícules:
Star Wars Episodi II. L'atac dels Clons.(2002) BDrip 720p x264 AC3 5.1 català-english
Star Wars Episodi III. La Venjança dels Sith.(2005) BDrip 720p x264 AC3 5.1 català-english

Les veig bé, però el so el sento molt fluix, potser perquè no tinc el sistema 5.1. d'altaveus.
Hi ha alguna solució per arreglar-ho?

Gràcies
lopere



Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Problemes de so fluix

#2

Entrada Autor: conradtgn » dl. març 11, 2013 11:03

Hola lopere!

Si no ho fas ja, prova a obir-los amb el VLC, així possiblement se sentin més alt (a més pots pujar molt més el volum des del VLC).
Al PC, et pots instal·lar el AC3Filter, obres el "AC3Filter Config" i li pots pujar el guany total dels 5.1, 7.1, etc. com si pugessis el volum del pc (sense haver de modificar cap arxiu).

Salut!
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: Problemes de so fluix

#3

Entrada Autor: lopere » dl. març 11, 2013 22:29

Gràcies conradtgn,

He provat d'obrirles al PC amb el VLC i se senten bé, he d'apujar el volum una mica però res important. Gràcies pel teu consell, no se'm havia acudit, aquest tipus de pelis les poso al disc dur que tinc a la capturadora connectada al TV i no les miro al PC.

Pulutan on em passa el problema és amb el volum del TV, perquè aquestes pelis de Star Wars en HD m'agrada veure-les en pantalla gran. Tinc la TV connectada a un sistema d'àudio amb un amplificador potent i altaveus grans, però no ho he provat, demà ho faré a veure si explota l'edifici... :lol:

Ja et diré si m'han fotut fora del barri per escandalós :mrgreen:

Salut! :D
lopere

Respon