Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dc. feb. 13, 2013 22:06

Doncs estic tenint problemes amb el Gordian, no hi ha manera, ja he ripejat com 4 vegades i no aconsegueixo de que la mida de l'arxiu correspongui amb la mida de l'arxiu ripejat, el gordian si fixes el Q.f a 0.200 i et dóna 556MB que és el que hauria de donar amb les dades del gordian ja posades, un cop que ha acabat de ripejar, em puja 170MB de més això no m'ha passat mai, però no ho entenc què coi deu passar que sobrepassa la mida de l'arxiu un cop ripejat.

Ón està l'error, quin error estic cometent que no em dongui la mida final?
Els altres capítols no he tingut cap mena de problema.
Us comento que he hagut de formatar el PC ja que em va deixar d'entrar el Windows, vaig fer una reinstal·lació, aquesta reinstal·lació em va espatllar l'usuari de Windows i em va canviar tot com si hagués formatat però realment no vaig formatar si no una reparació reinstal·lació del Windows.

Les configuracions, primera passada i segona passada estàn bé posades, m'ho han mirat he ripejat i res em dóna 726MB de mida l'arxiu.

Ja no sé què més fer, ja que aquest ripeig és el capítol dels Polseres Vermelles.....


Alguna solució?

Salut i gràcies!



Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#2

Entrada Autor: Ayu » dj. feb. 14, 2013 0:05

Al fer la reparació de Windows has hagut de reinstal·lar els còdecs, i els has instal·lat a sobre del que ja hi havia instal·lat i ha quedat "merda" de l'instal·lació anterior.
Elimina completament l'xvid (suposo que és xvid) i torna a instal·lar.

Si no és d'això, només se m'ocurreix que estiguis fent servir un perfil advanced simple i que posis un bitrate no permès per aquest perfil.
L'altra opció és que sigui cosa del quantizer... És possible que el tinguis en MPEG?
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#3

Entrada Autor: shinnosuke » dj. feb. 14, 2013 0:15

EL PC l'he formatejat ja que al fer la reparació l'usuari de l' escriptori de windows va canviar tot com si hagués formatat però el PC està tot tot net i no ho entenc, mai m'ha passat...

Ja he reinstal·lat el còdec XVID de nou, i res no ho aconsegueixo que quedi la mida final a 556MB aproximadament...

Tinc totes les finestres bé, això del MPEG quantizer miraré què és em sona però ho tinc bé segur..

Si et refereixes a "Quantization type: H.263 " això és correcte...

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#4

Entrada Autor: Ayu » dj. feb. 14, 2013 11:04

Que perdis l'usuari de Windows no vol dir que sigui instal·lació neta. Els fitxers del sistema es van quedar SEGUR, i aquests són els que et donen el problema.
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#5

Entrada Autor: shinnosuke » dj. feb. 14, 2013 13:39

No ayu, el PC com ja he dit el vaig tindre que forrmatejar, l'he formatejat ja que tal com va quedar no em va agradar i no podia seguir d'aquella manera i vaig formatejar de zero començant instal·lar tots els programes de nou, còdecs, el Gordian etc... el Windows està net,el que no entenc és que em dongui 726MB quan el fitxer hauria de ser d'uns 556MB aproximadament, és el que no acabo d'entendre, les imatges estàn bé, tot està bé, he desinstal·lat el còdec xvid, reinicio el PC i l'he tornat a instal·lar, el problema s'hauria d'haver resolt però no hi ha manera, pot ser que sigui culpa de la captura, no per què hi hagin píxels d'error sino que alguna cosa hi ha al vídeo que no es codifiqui correctament.... no sé però no entenc que dimonis passa...

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#6

Entrada Autor: shinnosuke » dj. feb. 14, 2013 14:40

Bueno...
pel que estic veient, estic ripejant el capitol del cor de la ciutat com sempre, i és degut a culpa de la captura que hi ha alguna cosa que el gordian no li agrada i per aquest motiu em puja bastants MB dels 556 que hauria de pesar més o menys als 726MB..

Continuaré fent més proves....

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#7

Entrada Autor: Petiso » dj. feb. 14, 2013 14:40

Prova amb algun altre capítol ...... a vegades m'ho ha fet en algun fitxer a l'atzar, i desprès amb la resta ha anat bé.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Problema amb gordian - Ripeig final mida arxiu

#8

Entrada Autor: shinnosuke » dj. feb. 14, 2013 17:08

Doncs he fet una prova amb el cor de la ciutat, amb la mida que em dóna 371MB i és el que em pesa al final, en canvi els Polseres no hi ha manera, i fent un nou ''perfil'' del gordian on surt el llistat que pots tenir desat cada ripeig amb els programes com per exemple,
APM , Zóna Zàpping, Crackòvia, Polònia, etc.. i ni fent el ripeig amb un nou perfil em continua generant l'arxiu final 726MB.

A veure si dilluns quan el tornin a fer, el puc ripejar bé..

Ara ja sé que és culpa del capitol que van emetre alguna cosa rara hi ha en el vídeo.. al menys a la meva captura del meu repetidor de la meva zona, ja com dic el cor de la ciutat em dóna bé i la mida és la correcte.
Salut!

Respon