MKV a AVCHD en DVD5, problemes al reproduir-se en bluray

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Ghule
Entrades: 49
Membre des de: dl. des. 10, 2007 18:12
Status: Desconnectat

MKV a AVCHD en DVD5, problemes al reproduir-se en bluray

#1

Entrada Autor: Ghule » ds. nov. 17, 2012 15:22

Hola a tots,

Us escric per fer una consulta de caràcter tècnic q em té desesperat. Fa uns dies q ho intento i a la xarxa no he trobat cap solució útil. M'he baixat una pel·lícula en format MKV de les següents caracteristiques: Profile: High@4.1 Resolution: 1280x696p, frame rate: 23,976.

Utilitzo programes com el mkvmerge GUI per partir-lo en dos DVD5 (ja q el multiAVCHD es penja) i despres el TsMuxer GUI per convertirlo en format AVCHD preparat per cremar i poder-lo visualitzar en el blu-ray domestic (Panasonic DMP-BD60). La meva sorpresa es q veig la imatge desdoblada, es a dir, a la dreta de la pantalla hi ha la mateixa imatge q s'esta reproduint (com un mirall, a una quarta part de la pantalla) franquejada per un ball de pixels. Cremo amb Imgburn a UDF 2.50, tancant el disc, etc.

Tots els pasos els faig seguint els tutorials de internet per tractar els MKV i passar-lo a AVCHD, amb altres no he tingut cap problema pero amb aquest si. Jo m'ensumo q es tracta d'aquesta extranya resolució 1280x696p, però el mkvmerge GUI no em deixa cambiar la resolució i abans de baixar-me algun altre programa voldria saber si algú de vosaltres sap quina es la solució i els pasos q haig de seguir.

Moltes gràcies!!



Respon