Disc dur

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

Disc dur

#1

Entrada Autor: toni » dg. juny 24, 2007 14:02

El motiu per el que em vaig canviar a Windows Vista al seu dia va ser perque em va petar el disc dur que tenia el sistema operatiu i vaig aprofitar per coneixer una mica més el nou sistema de microsoft. Vaig pensar que podria recuperar de mentres les dades del altre disc dur ja que ni tinc de bastants importants de meves i de la meva familia. El que vaig fer va ser el següent, vaig possar el disc dur a un altre pc i nomes engegar-lo li vam passar un programa per arreglar-lo i que corretgis els fallos pero un cop va passar tota la nit, el disc dur no tenia cap fallo (quina cosa més extranya), ara ve, quant conectes el disc dur i vols entrar dintre de windows doncs no el detecta (perque pot ser?) i en canvi si el conectes i poses aquest programa directe per arreglar sectors defectuosos doncs si que l'agafa, algu te alguna idea? m'agradaria poder recuperar 160gb de dades.

Gràcies i Salut.



Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Sedmikrasky » dg. juny 24, 2007 16:03

Potser té els sectors d'arrancada defectuosos. Has provat de connectar-lo com a esclau??

(A mi em va passar una cosa similar, i al final vaig acabar arreglant-ho passant les dades a un altre disc dur a través de la xarxa wi-fi :( )

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Radagast » dg. juny 24, 2007 16:05

Quin programa has fet servir per reparar el disc dur?
Un molt bo es el "HDD regenerator".
També pots provar a conectar el disc dur a un ordinador amb Linux a veure si el reconeix, en el cas que realment no tingui cap error.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge


Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: toni » dg. juny 24, 2007 20:40

He provat bastantes coses i res de res :(
El programa crec que era el HDD regenerator si pero ja te dic fora de windows el detecte perfecte i una vegada vols entrar al Windows doncs ja es queda com mig bloquejat i aqui es quant em perdo i ens perdem. Alguna altra idea o que?
Els sectors d'arrancada que vols dir el fixboot? i el fixmbr?
Vaig provar a entrar amb un ubuntu cd live peró es bloqueja al carregar el programari (jo crec que o fa el mateix disc dur...)
De veritat ja no se que fer :( i tinc que recuperar totes aquestes dades!

Gràcies per respondre els missatges gent.

Respon