Arxius desapareguts

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
gemmabf
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 19:50
Status: Desconnectat

Arxius desapareguts

#1

Entrada Autor: gemmabf » dv. jul. 20, 2012 19:54

Bona tarda,

abans que res, perdoneu la pregunta però és que no sóc pas una experta en la Mula. Fa temps que m'estic baixant un parell de pel.lícules (entre altres) i ahir mentre la mula treballava sola, jo estava fent servir una altra aplicació que em va penjar l'ordinador. Al tornar a engegar-lo, vaig adonar-me'n que aquestes dues pel.lícules (una sí que s'estava descarregant en aquell moment però l'altra no) havien desaparegut. Sabeu com podria recuperar-los? M'he baixat tant el Donkeydoctor, com el NetMedic com el MetFileRegenerator però són una negada total i o bé no els sé utilitzar o és que no em serveixen per això.

Gràcies per endavant.



Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21195
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Arxius desapareguts

#2

Entrada Autor: naroatna » ds. jul. 21, 2012 9:41

gemmabf ha escrit:Bona tarda,

abans que res, perdoneu la pregunta però és que no sóc pas una experta en la Mula. Fa temps que m'estic baixant un parell de pel.lícules (entre altres) i ahir mentre la mula treballava sola, jo estava fent servir una altra aplicació que em va penjar l'ordinador. Al tornar a engegar-lo, vaig adonar-me'n que aquestes dues pel.lícules (una sí que s'estava descarregant en aquell moment però l'altra no) havien desaparegut. Sabeu com podria recuperar-los? M'he baixat tant el Donkeydoctor, com el NetMedic com el MetFileRegenerator però són una negada total i o bé no els sé utilitzar o és que no em serveixen per això.

Gràcies per endavant.
Hola gemmabf, benvinguda! :D

També m'ha passat alguna vegada, fa ràbia però per mi que el més pràctic és torna-les a posar descarregar, i com ara si estan publicades a TotsRucs, igual podries dir quines eren a veure si més gent les pogués recompartir. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon