Disc dur desapareix de sobte

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#16

Entrada Autor: Petiso » dt. juny 19, 2012 22:51

segurament es problem ade hardware: placa base o cable o disc dur.
Prova el disc dur a un altre PC o amb un altre cable o amb una carcassa USB.

Si portes el disc dur a al botiga, probablement NO te salvaran la informació. Primer fes copia de tot, com pugis, després porta'l a la botiga.

Adéu !


Imatge Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#17

Entrada Autor: axis » dc. juny 20, 2012 19:04

shinnosuke ha escrit:Ni tant sols 24hores, no ha funcionat.

Continua havent el mateix problema, continua desapareixent el disc dur quan intento passar un fitxer gros.

Si o si demà el duré a la botiga i que m'el canviïn ja que continua en garantía ..
espero que pugui salvar tota la informació del disc dur..

Us diré alguna cosa.

Salut!
dubto molt que el problema sigui del disc dur,ja et vaig dir que si el teu pc es vell continuaras tenin el problema perque apart de vell segur que estara tocadet de hardware,jo canviaria la font si es que no vols fer operacio renove que seria lo recomanable,ara tens duals de segona ma per 180 o 300 euros,pero ja saps que aixo va a gust del consumidor i sobretot en funcio de la butxaca

en tot cas que tinguis sort en aquest tema

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#18

Entrada Autor: shinnosuke » dg. juny 24, 2012 21:39

axis ha escrit:
shinnosuke ha escrit:Ni tant sols 24hores, no ha funcionat.

Continua havent el mateix problema, continua desapareixent el disc dur quan intento passar un fitxer gros.

Si o si demà el duré a la botiga i que m'el canviïn ja que continua en garantía ..
espero que pugui salvar tota la informació del disc dur..

Us diré alguna cosa.

Salut!
dubto molt que el problema sigui del disc dur,ja et vaig dir que si el teu pc es vell continuaras tenin el problema perque apart de vell segur que estara tocadet de hardware,jo canviaria la font si es que no vols fer operacio renove que seria lo recomanable,ara tens duals de segona ma per 180 o 300 euros,pero ja saps que aixo va a gust del consumidor i sobretot en funcio de la butxaca

en tot cas que tinguis sort en aquest tema

Company.....

probablement sigui un problema de hardware, i aquest hardware sigui la font d'alimentació, ara t'explicaré els nous síntomes.

El PC es queda la pantalla en negre, el reinicio i quan fa el test de tots els components a vegades es queda clavat i no fa res, total que l'he de reiniciar, apagant-lo i tornar a engegar i se soluciona, un altre síntoma que no entenc es que es reinicia continuament si li dono a "iniciar windows normalmente" seleccioni tant " modo seguro " com " ultima configuración buena guardada .." o no sé què, fa el mateix faci el que faci s'em reinicia, i a vegades m'ha sortit directament el missatge "
"falta boot mgr " o algo així i he de reiniciar fent ctrl+alt+supr i no fa res, no sé què pot ser però té molta molta pinta de que sigui hardware per què fins ara m'ha anat molt bé i he pogut formatar el disc dur i no he tingut problemes ni res, podria ser que la font alimentació estigués perdent força i no alimenti bé els discs durs i per això el disc dur de 1TB desaparegui com tal he explicat.

Petiso, els de la botiga em van dir que farien una còpia de toota la informació, és el que et puc dir..


Total que hauré de probar una altra font d'alimentació ja que aquesta pot estar tocada com em va passar a una altra torre que feia coses molt rares, bloquejos constants, la pantalla es veia com si tremolés els USB s'apagaven i no funcionava ni ratolí ni teclat, moltes coses rares, i tot era per culpa de la font d'alimentació..

Miraré de canviar-li la font d'alimentació que tinc una a una torre que no faig servir i provaré a veure quins resultats em dóna...

Ja us diré alguna cosa..

Gràcies axis, sembla que ho has encertat sense portar-te " el pacient " ..

Salut!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#19

Entrada Autor: shinnosuke » dg. juny 24, 2012 23:07

Novetats...

He deixat refredar una mica la torre.

Doncs resulta que ara si que m'ha arrancat el Windows, i al cap d'una estoneta m'ha tornat a fer el burro el PC, just quan entrava a Windows, es reiniciava, entrava i es tornava a reiniciar, i ara al final és un bucle sense fi i no para de reiniciar-se continuament, he desconnectat la gravadora SATA i un disc dur IDE per què no tibi tant de la font i res, continua fent el burro.

Tot apunta que sigui de la font ja que abans això mai m'ha passat.

Un altre problema és que a vegades em surt el missatge de que inserti un disc media o no sè què, i això que desconnectant el disc dur de 1TB em surt aquest missatge com si no trobés el S.O i si el torno a connectar m'arrenca el windows sense problemes.

Canviaré la font d'alimentació tot i que no sé si tindrà prou potència per què aguanti tot ...

Us mantindré informats.

Salut!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#20

Entrada Autor: Petiso » dg. juny 24, 2012 23:25

Mira la temperatura de la CPU ...... ara quan comença la calor sol ser un problema :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#21

Entrada Autor: shinnosuke » dl. juny 25, 2012 0:05

Petiso ha escrit:Mira la temperatura de la CPU ...... ara quan comença la calor sol ser un problema :-)

Petiso, fa poc que vaig fer una neteja del ventilador i vaig posar pasta nova i tot està bé, la temperatura és correcte, si m'ha anat bé abans de formatar m'hauria d'anar bé després de formatar, ja que abans de formatar és quan vaig fer la neteja dels ventiladors tots dos que tinc, i això que és reiniciï i faci aquests síntomes no és normal, a l'engegar, quan testeja els components, discs durs, lectors òptics etc.. l'apartat dels USB's aqui és queda penjat totalment, a veure si aconsegueixo fer una captura per què ho pogueu veure millor, tot apunta que sigui culpa de la font d'alimentació m'ha anat molt bé fins ara i sembla que em comença avisar de què està tocada....

Els reinicis són com un bucle, sempre fa el mateix, surt la pantalla de , modo seguro, modo seguro redes, ultima configuración etc.. li dono iniciar windows normalment i res i el reinici és continuat, ara mateix tinc la torre apagada, segur que ara si la poso en marxa iniciarà el windows, doncs efectivament s'ha iniciat sense problemes agafant la opció , iniciar windows normalment i tot anat bé però ha tornat a fer el mateix, es reinicia tot sol sense fer res i la CPU la temperatura és de 50ºC he estat mirant amb Everest i a la mateixa BIOS i tot està bé segons la meva poca experiència..

La veritat és que ja no sé què fer... només queda provar la font d'alimentació que segur que m'està donant problemes..


Us diré alguna cosa


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#22

Entrada Autor: axis » dt. juny 26, 2012 12:07

shinnosuke ha escrit:
Gràcies axis, sembla que ho has encertat sense portar-te " el pacient " ..

Salut!
si...em sol passar :lol:

seriosament,el que t'esta passant ja ho vaig patir jo exactament igual,jo de tu posaria una font nova de trinca (uns 25 euros) i si vols un altre consejillu posa una font amb els mateixos watts de potencia que l'original,si la poses mes potent un cop es desgasti i torni a fer el burru es molt posible que et doni pujades d'alta tensio amb el risc de petar un disc dur com a minim

aixo que dius que quan es refreda et torna a funcionar no es mes que la pila ja la tens gastada i quan encens la bios torna al seu estat original de quan el vas comprar (a mi em pasa amb el vell),si et fiques dins veuras el que et dic

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#23

Entrada Autor: shinnosuke » dt. juny 26, 2012 14:21

axis ha escrit:
shinnosuke ha escrit:
Gràcies axis, sembla que ho has encertat sense portar-te " el pacient " ..

Salut!
si...em sol passar :lol:

seriosament,el que t'esta passant ja ho vaig patir jo exactament igual,jo de tu posaria una font nova de trinca (uns 25 euros) i si vols un altre consejillu posa una font amb els mateixos watts de potencia que l'original,si la poses mes potent un cop es desgasti i torni a fer el burru es molt posible que et doni pujades d'alta tensio amb el risc de petar un disc dur com a minim

aixo que dius que quan es refreda et torna a funcionar no es mes que la pila ja la tens gastada i quan encens la bios torna al seu estat original de quan el vas comprar (a mi em pasa amb el vell),si et fiques dins veuras el que et dic
axis, no hi hagut manera de cap de les maneres de treure la font vella i posar la nova, l'endoll gros el que va connectat a la placa base està super enganxat amb mala llet, sembla que ho hagin enganxat amb loctite de mala manera i amb molta mala llet i a posta, no hi hagut manera, i per por de treure'l a força bruta em podia haber carregat la placa base i llavors si que em quedo sense PC per ripejar.

Te de comentar que ho he remenat tant tant que fins i tot he tret la placa base de la torre i he posat tot de nou i ara per ara em funciona, vaig poder passar d'un PC a un altre el fitxer de 5gb per poguer ripejar un vídeo que està pendent de que ho publiqui i vaig poder-lo passar i no em va desapareixer ni res, no entenc res i ara em funciona tot i que ho remenat tot tot per dins treient la tarjeta gràfica i el mòdem de 56kps.

El que te de dir per últim que alhora d'engegar-ho, no apareixa el logo del fabricant, que és COMPAQ abans no apareixa aquesta pantalla i ara si això que s'ha posar per defecte les configuracions de fàbrica de la BIOS ja que la pila no l'he tret per res ....
No sé ni com treure aquesta font vella que per ara em funciona i tinc una que no sé si és de la mateixa potència... que diria que si que ho és.

Ara per ara no tocaré res i si torna a fer el burro miraré de dur-lo a la botiga que em treguin el maleït endoll gros com dic no hi hagut manera .
Ja diré alguna cosa.

Salut i gràcies axis!


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Disc dur desapareix de sobte

#24

Entrada Autor: axis » dt. juny 26, 2012 17:11

l'endoll que dius em sembla que te com una pestanyeta que has de premer per treure'l,sino ja pots tibar que primer arrencaras la placa abans de treure'l

Respon