¿algú sap on baixar el Sony Vegas 11 pro, ISO + serial?

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
jazznoir
Entrades: 110
Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
Status: Desconnectat

¿algú sap on baixar el Sony Vegas 11 pro, ISO + serial?

#1

Entrada Autor: jazznoir » dl. març 26, 2012 21:13

sé que aquestes preguntes s'haurien d'evitar però estic a l'atur i el que no faré és pagar 500 eur per aquest programa si m'el puc baixar de manera gratuïta. Si algú sap la resposta, que m'envii un privat.

gràcies,
JN

PS: Poso, ISO + serial perquè tots els que trobo porten virus o amb el patch modifiquen el registre i no m'enrefio ni un pèl!!



Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: ¿algú sap on baixar el Sony Vegas 11 pro, ISO + serial?

#2

Entrada Autor: nloveva » dt. març 27, 2012 10:06

Hola;

Jo personalment, quan es refereix a software "d´envergadura" fá anys que hem fio dels rusos , ji ji ji ji ji , m´explico, entra a avaxhome.ws posa a l´esquerra, al buscador, el titol "Sony vegas 11 pro" y tens un munt d´alternatives amb descarrega directa.

Sobre les alertes dels antivirus, en general, sobre els Cracks y/o Patchs de software, son habituals, es logic, tots els antivirus identifiquen aquest tipus d´arxius com a maliciosos sense ser-ho, t´ho dic per experiencia, fá anys que estic habituada a que el meu Kaspersky li donin "atacs de hypertensió" cada vegada que activo un crack y/o aplico un Patch, et diré més, el Kaspersky té a la "llista de dolents" moltes webs de descarregues directes de software, y quan habitualment , per exemple, entro a AvaxHome, se l´hi saltan totes les alarmes y tinc que permetre manualment l´access a la pagina.
En fí, que la majoria de antivirus et farán aixó, ja depen de cada persona que sapigue identificar, per experiencia, quins son verdaderas alertes i quines no.
I lo del registre, també es totalment logic, un programa instala cosetes al registre per el seu propi us, y el patch lo que fá es , logicament, modificar aquests arxius per que el programa en cuestió tingui licencia valida, per aixó sempre tindrás alertes sobre modificació de registre.
Si tens confiança en una pagina i uns habituals uploaders, que siguin serios, i testegin tot el software que pujan abans inclosas les seves "keys" i/o patchs no trobarás mai problemes, a pesar d´alertes infundades dels antivirus.
Et recomano la pagina esmentada per que soc usuaria registrada desde el 2008 i tot el que he baixat sense problemes.

Sort amb la teva recerca i si tens algún dubte ja saps, aqui estem. :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

Autor del tema
jazznoir
Entrades: 110
Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
Status: Desconnectat

Re: ¿algú sap on baixar el Sony Vegas 11 pro, ISO + serial?

#3

Entrada Autor: jazznoir » dj. març 29, 2012 0:44

gràcies per la recomanació, la pàgina ja la coneixia però justament em vull evitar que salti l'antivirus per molt desconfiada que siguis de les seves alertes. Jo en canvi, les respecto i amb això utilitzo el millor, AVIRA, és gratuït i tenint en compte que és el que menys recursos utilitza del sistema, és també el que més registres té de virus a la seva biblioteca, ..el millor vage :wink:

segueixo buscant...

gràcies de totes maneres,
JN

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: ¿algú sap on baixar el Sony Vegas 11 pro, ISO + serial?

#4

Entrada Autor: nloveva » dj. març 29, 2012 21:36

No, no, no es desconfiança, només experiencia, si no, no pagaría desde fá anys la licencia per 3 maquines de Kaspersky, l ´experiencia precisament es la que hem fá abstindre d´usar antivirus gratuits i molt menys "piratetjats" , i la mateixa, l´experiencia es la que hem fá interpretar bé quan una alerta del meu kaspersky es per algún asunte i/o arxiu maliciós i quan salta per culpa de una "key" i/o "Patch", aixó no t´ho fá un antivirus concret, t´ho done l ´experiencia.

Sobre el tema de quin antivirus es millor.....ufff......"San Google" en vá plé i a millons de forums pots llegir de totos colors, decidir aixó, una vegade més, t´ho dona l ´experiencia, i no l´experiencia de ser fidel amb un antivirus o altre, t´ho done el probarne tots els mes posibles durant anys i arribar a les teves propies conclusions.

Sort amb la recerca. :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

Autor del tema
jazznoir
Entrades: 110
Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
Status: Desconnectat

Re: ¿algú sap on baixar el Sony Vegas 11 pro, ISO + serial?

#5

Entrada Autor: jazznoir » ds. març 31, 2012 19:50

a mi l'experiència de 42 anys em diu que el millor és l'AVIRA (amb diferència) :wink:
..és gratuït i de pagament (tu escolleixes). :D

salut!
JN

Respon