VideoReDo TVSuite H.264 v4.20.7.629 Portable

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

VideoReDo TVSuite H.264 v4.20.7.629 Portable

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dt. gen. 03, 2012 3:54

Doncs això cercant per internet, per casualitat ha sortit una nova versió de VideoRedo i porta una millora molt molt bona que anirà molt bé per mi personalment.
Us explico la meva manera de ripejar demuxar i com ho faig.

Jo quan gravo un programa per analitzar sempre i ara ( abans ho feia amb VídeoRedo) ara ho analitzo amb Projectx, un cop que sé que la captura no té cap error, ara amb aquesta versió, encara que em comporti una miiica més de feina per la meva manera de treballar em va molt bé, doncs obro el fitxer amb VideoRedo, i aquesta versió desa totes les pistes d'àudios que té la captura original, com és el cas de TV3, que en té 3 si tornes a desar el fitxer en el format .TS et desa els subtítols sense modificar res, i els àudios, d'aquesta manera, un cop que tens desat el fitxer .ts i tallat al teu gust al punt i com vols, torno a demuxar el .ts amb projectx per obtenir els subtítols, això va molt bé per a una sèrie o pel·lícula, com he tingut alguns problemes amb VídeoRedo que no em deia si hi havia errors a la captura i com no m'enrefiava, he començat ja fa temps amb Projectx, si està bé tallo al punt inici i final si hi han talls publicitaris, tallo tot un cop que ho tinc tot deso en .ts, i un cop obtingut el .ts demuxo amb projectx i tinc els 3 àudios i subtítols, les versions antigues no desava els àudios només un àudio, ara sabent que aquesta versió desa els àudios m'ha anirà molt bé, com dic em comportarà una mica més de feina i desar mes fitxers, però us asseguro que a mi em va molt bé i és la millor manera.
Us resumeixo una mica.

Analitzar el .ts amb projectx, si no té errors obrir el fitxer amb vídeoRedo, tallar el video per obtenir el fitxer desitjat, desar el .ts i tornar a demuxar el fitxer desat i ja tens tot àudios i subtítols, cosa que amb projectx no pots tallar allà a on vols i aquesta versió és estupenda i no cal instal·lar és totalment portable executar i llestos ho he analitzat amb el meu antivirus AVG i no té cap virus ni res estrany us passo un fitxer M.U i deixeu les vostres opinions, de moment sé aquesta opció nova opció.
Si els de M.U no esborren res...
Aqui teniu el programa VídeoRedo.

http://www.megaupload.com/?d=P1FIV9E8

Salut!!



Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: VideoReDo TVSuite H.264 v4.20.7.629 Portable

#2

Entrada Autor: lopere » dg. gen. 08, 2012 15:26

Hola shinnosuke :D

He provat aquesta nova versió i va molt bé. La pregunta que et vull fer és del tema de demuxar els 3 audios. El primer dia me'ls va fer tots 3 automàticament. Però ahir només me'n treia un cada vegada, en qualsevol dels fitxers que treballava, igual que feia la versió anterior.

Saps què pot ser? He de desinstalar la versió anterior?

Gràcies :wink:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: VideoReDo TVSuite H.264 v4.20.7.629 Portable

#3

Entrada Autor: shinnosuke » dg. gen. 08, 2012 18:57

lopere ha escrit:Hola shinnosuke :D

He provat aquesta nova versió i va molt bé. La pregunta que et vull fer és del tema de demuxar els 3 audios. El primer dia me'ls va fer tots 3 automàticament. Però ahir només me'n treia un cada vegada, en qualsevol dels fitxers que treballava, igual que feia la versió anterior.

Saps què pot ser? He de desinstalar la versió anterior?

Gràcies :wink:
Hola!!

Doncs no s'ha de desinstal·lar res, al ser portable no és necessari desinstal·lar el programa que tens instal·lat.

No sé com es fa per demuxar els àudios que t'ho desi en 3 pistes d'àudio no sé com es fa, jo el que faig és primer analitzar el video amb projectx, si surt bé i cap error llavors obro el video .ts i tallo el que vull i amb projectx novament torno a demuxar-ho, ja al no saber com es fa per demuxar els àudios ho he de fer així, a part que també va bé per demuxar les pistes dels subtítols, si descobreixo com es fa ho diria de seguida aquest fil amb unes captures, però de moment és el que sé fer.

Ja diré alguna cosa..

Salut !!

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: VideoReDo TVSuite H.264 v4.20.7.629 Portable

#4

Entrada Autor: lopere » dc. feb. 01, 2012 20:10

Hola a tothom :D

Ja he aconseguit que el VideoReDo em demuxi tots tres audios de cop, fins i tot salvant el fitxer de vídeo en m2v!!! :D

He desinstalat la versió que tenia de VideoReDo anterior, però la versió portable encara no ha funcionat bé. :cry:

Aleshores he fet una cerca a tot el disc dur, i fitxer o carpeta que hi digués VideoReDo, de qualsevol racó de l'ordinador, patapam!! me'l he carregat sense compassió. Només he respectar el fitxer que es diu portable.rar, que et baixes d'internet.

He reiniciat l'ordinador, he descomprimit el .rar i vualà!! :mrgreen: ja ha funcionat perfecte, demuxa els tres àudios de cop, encara que el fitxer de sortida no sigui .ts sinó .mdv

Salut !

Respon