Velocitat de pujada eMule

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Velocitat de pujada eMule

#1

Entrada Autor: Ferriol » dg. oct. 30, 2011 10:31

Aprofitant el comentari d'en:
bERTUZ ha escrit:Capítol 9 (el color negre) completat!

Gràcies nLoveva, comparteixes a bona velocitat i gairebé tot el capítol me l'has passat tu. Gràcies també a Ferriol per compartir, també m'has passat una part del capítol 2 (el color verd).

Tots els demés capítols posats en marxa a la vegada.

Salut!
Hi ha una cosa que no entenc, m'explico.
Fa uns dies m'han posat una línia de 50Mb, segons el test de velocitat:
Baixada 51.768 kbps
Pujada 4.705 kbps
He reconfigurat l'eMule a una pujada de 4000 kbps, però com a màxim el volum de pujades que fa l'eMule són en total d'uns ~600 kbps., reparteix aquestes pujades en usuaris a 3 i altres a 10-15 kbps.
Ara bé, no sé si he de modificar algun paràmetre més o... és normal...:?:

Algun mestre aclaridor?


Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: Velocitat de pujada eMule

#2

Entrada Autor: nloveva » dg. oct. 30, 2011 12:25

A veure si em sé explicar, hola Ferriol, no et preocupis tens els valors de la teva línia Ono i el teu emule bastant bé.

Fixa't que el test de velocitat et dóna valors en Kb/s (amb "b" minuscula) i l'Emule mostra valors en KB/s (amb "B" mayuscula).

Jo també tinc Ono 50/5 megues des dels principis, i tant els tests de velocitat com l'Emule em donan valors correctes sobre les descàrregues/pujades mitjanes, que en Emule es corresponen a 6.200 KB s de baixada (que està molt bé per que sobrepassa els 50 megues contractats) i de pujada una mitjana de 614 KB/s (que també són una mica més de 5 megues reals).

Així que si el teu Emule està compartint sobre aquests 600 KB/s la teva línia està funcionant dins de la normalitat, tirant a bastant bé.

Es l´unic que et puc comentar desde la meva experiencia sense entrar en detallets matematics/informatics sobre taules de conversió de kilobits , KiloBytes, etc....... :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂


Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Velocitat de pujada eMule

#3

Entrada Autor: Ferriol » dj. nov. 03, 2011 14:34

Hola nloveva, perdona no t'havia contestat :cry:

Si ok, és el que havies dit tu kb i Kb.
Gràcies, apuntat a la neurona.
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

LAW
Entrades: 1658
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 14:37
Status: Desconnectat

Re: Velocitat de pujada eMule

#4

Entrada Autor: LAW » dc. nov. 23, 2011 13:50

Ja que parleu dels 50 Megas d'ono, esteu contents amb la relació qualitat preu?

I després de l'oferta a quan puja la factura, si no és masa indiscresió?
:roll:
Els amants de One Piece teniu una pàgina al face, uniu-vos a la tripulació:
[url]https://www.facebook.com/TrafalgarLaw80?ref=hl[/url]

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: Velocitat de pujada eMule

#5

Entrada Autor: nloveva » dc. nov. 23, 2011 19:59

Hola LAW;

Personalment fá anys que treballem amb cable, Ono, y en cuant a la cualitat cap dubte, la linea mes fiable del mercat, averies ?: 2 anecdotes en varios anys, la cualitat de la conexió : impecable, tant per Emule , Torrent como descarreges directes, lo més interesant, mes que la baixada, es la pujada constant de, minim 5 Mb y amb sorpreses de pics de fins a 7 algunes matinandes.
Aquests son els meus "pros" i potser els "contres" son el preu, podríen ser mes competitus, pero es que. como no tenen competencia, s´aprofiten d´aixó, a casa estem amb un paquet, de 50/5 Mb, telefon + TV total amb 2 decodificadors+ un bon per trucades de fixe a movils de 30 mins al mes = 97 Eur (iva inclós).

De totes maneres ara estem disfrutan d´un periode de 6 mesos amb un desconte de 50%, per que en fá 2 que en una trucada que vaig fer al departament comercial, on indignada vaig protestar per com es que un nou client té ofertes el primer any tan bones y els clients amb "veteranía" els teníen oblidats, vaig fer un "amago" de baixa i ens van oferir/aplicar aquest 50% 6 mesos.

I el proxim més, estic ja com boja de pensar-ho, cambiem als 100/10 Mb, nomes penso ilusionada amb els 10 de pujada, apa ! l´aixeta oberta a tope cap amunt !! :twisted: i també amb el nou decodificador intelligent "Tivo", per a fí HD y conexió Hdmi directa deco/tv (ja tardaban).

Ja os acomentaré.
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Velocitat de pujada eMule

#6

Entrada Autor: axis » dc. nov. 23, 2011 23:24

yo tengo 50/5 y va estupendo,ni hay cortes ni cosas raras,además estas lineas suelen dar más de lo que se contrata (subo a 555 kb/s).Sobre precios no se mucho ya que no la pago yo,pero creo que son unos 48 euros estando de oferta y el primer año,luego de ese tiempo ya no lo se
nloveva ha escrit:
als 100/10 Mb
el sábado si tengo un ratillo me paso por ono para cambiarla,pensaba que las 100 mb venían con 5 de subida,gracias por la info

saludos

Respon