aqui podeu veure que no tinc els ports normals que venen per defecte a l'emule,ja que he donat "ordres" al router per acceptar qualsevol port que estigui entre 3000 i 65.000
tambe dir que la velocitat la tinc en 84,podria pujar mes,pero no es convenient,es millor deixar uns kb/s lliures per poder navegar millor i que no s'ofegui el router

aquestas son les casellas que tinc activades a l'apartat servidors

molt important tenir aquestas dues casellas activades

compte amb el numero de connexions maximes que podeu ofegar el router,el tamany del buffer ho he posat mes alt per castigar menys el HD,pero menja una mica mes de RAM (no es per tirar cohets pero)

altre cosa molt important,el padding,aqui podeu triar quin nivell d'ofuscacio donar-li al vostre emule per amagar a la vostra isp el trafic del vostre emule (piratas que sou uns piratas

el NAFC,la setena meravella de l'emule,et permet posar l'emule i altres p2p a l'hora i calcula automaticament quina pujada l'ha de donar a l'emule en tot moment,flexibilitat total en la pujada per no ofegar res i baixades d'escandol encara que tingueu dos p2p engegats a l'hora,i deal per pujar coses al pando megaupload o el que sigui,molt millor que el SUC o USS del morphxt

tambe te bones messures de seguretat

aqui nomes tinc activat el quickstart que durant 10 minuts inicials d'engegar l'emule augmenta el numero de connexions per agafar rapidament fonts,despres de 10 minuts torna a la "normalitat"

sistema de credits que podeu triar i PBF activat per premiar a qui et dona mes

informacio del sistema activat per veure en tot moment quin consum de RAM i CPU fa l'emule

powershare activat pels llançaments i control intel-ligent de chunks activat tambe

global HL desactivat i la resta activats
de moment aixo es tot,si me'n recordo d'alguna cosa mes ja ho posare