sobr el rol ....

Els posts que no segueixin les normes aniran a parar aquí. (Antiga paperera).
Respon

Autor del tema
Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

sobr el rol ....

#1

Entrada Autor: Uzu » dv. abr. 04, 2008 18:52

jo m'apunto a jugar.

Per a tots aquells que no tinguin un nivell mitjà-alt de cultura general, un joc de rol és aquell on es pren el rol (o paper) d'un personatge, decidint les seves accions. Aquestes accions tindran èxit o no depenent de la "sort", representada per les tirades de dau.
Per exemple, si vols saltar per la finestra d'un cinquè pis, has de tenir una sort molt alta per no matar-te.
Per exemple, per morir mentre peles una patata has de tenir una sort molt baixa.
Així doncs, al jugar en un fòrum, el sistema de joc serà, molt segurament, via escrits que cada jugador postejarà, on es descriuran les accions, els diàlegs, els pensaments...I on el master descriurà les conseqüències (acció->reacció), les possibilitats, el desenvolupament de la història...

Digali sort, digali casualitat... i li afegeixes habilitat, costum...
Però vamos, tots hem jugat a jocs de rol, si heu jugat a algun joc del que sigui, des del monopoly al dungeons&dragons passant pel super mario.



Avatar de l’usuari

extintor
Entrades: 739
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Status: Desconnectat

Re: Partida de rol al forum !!

#2

Entrada Autor: extintor » dv. abr. 04, 2008 19:39

Uzu ha escrit:Per a tots aquells que no tinguin un nivell mitjà-alt de cultura general,
això ho dius com a usuari o com a moderador?? ¬_¬U

per cert, he jugat a rol, i he jugat a rol en directe i tot, simplament no sé com funciona el rol en un fòrum... em sembla que tampoc he demanat res tant 'estúpid' com pq se'm contesti així... ai espara.. que ara no sé si això tu ho consideres insult o no...

pero vaja, si tu jugues, casi que jo no m'apunto... ¬_¬U
ImatgeImatge

Respon