[[Ed2k]] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

Els posts que no segueixin les normes aniran a parar aquí. (Antiga paperera).
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

[[Ed2k]] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dv. abr. 26, 2013 21:50

LA MEVA

2013

Especial 30è aniversari de TV3 - Televisió de Catalunya.

Imatge
Imatge
DADES TÈCNIQUES

Dades tècniques[/size]
Vídeo: DVBrip, 704x396, 25fps, xvid, 1500kbps (aprox.)
Àudio: DVBrip, 96kbps, 48kHz, mp3, estèreo.
Q.f i compressió:.f 0.221 72.6% aproximat.
Subtítols: Format SRT inclosos al vídeo.( opcional )
Subtítols: Format sup.idx sub.sup ( subtítols que es veuen per la TDT els mateixos que emeten ) ( DVB )
Tipus de vídeo: MKV
Còdec de vídeo: XVID.

VINCLES MKV-XVID

La Meva 1x01 Sèries de Proximitat - Polseres Vermelles NOU!!
La Meva 1x01 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
El capítol que estrena "La meva" ensenya espais de rodatge de "Polseres vermelles" que no surten a la sèrie: l'habitació on assagen algunes escenes abans de filmar-les i espais de convivència dels actors principals, el menjador on sopen després d'una jornada de 12 hores de feina o les habitacions on dormen. Aquest és un capítol per conèixer de més a prop la feina d'actors que pràcticament d'un dia per a l'altre es van convertir en ídols dels adolescents. "Polseres vermelles" és una de les últimes sèries que han emocionat l'audiència de TV3, però no és l'única. En aquest capítol expliquem els orígens de la ficció, començant per un espai de 15 minuts ambientat en un bar que servia per introduir el debat de "La vida en un xip", "La granja". Després vindria "Estació d'enllaç" i "Crims". Què tenen en comú aquestes tres sèries? Doncs que totes estaven escrites per Jaume Cabré. Un passeig per les emocions, els actors i les trames més famoses d'aquests 30 anys



Respon