[DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6] +extra

Els posts que no segueixin les normes aniran a parar aquí. (Antiga paperera).
Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

[DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6] +extra

#1

Entrada Autor: mrjoseph » dc. oct. 19, 2011 2:48

els enllaços per mp
mrjoseph l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 25, 2011 21:39, en total s’ha editat 21 vegades.



Avatar de l’usuari

rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#2

Entrada Autor: rous » dc. oct. 19, 2011 6:35

Moltes gràcies mrjoseph, això sí que és un bon tresor. :wink:
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 902
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#3

Entrada Autor: Asseguratòrix » dc. oct. 19, 2011 9:21

rous ha escrit:Moltes gràcies mrjoseph, això sí que és un bon tresor. :wink:
I tant!
Els episodis 1 i 2 no creia que els tinguéssim mai a català! :D
Hi fareu un enllaç per la mula?

Gràcies!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#4

Entrada Autor: mrjoseph » dc. oct. 19, 2011 9:58

Asseguratòrix ha escrit: I tant!
Els episodis 1 i 2 no creia que els tinguéssim mai a català! :D
Hi fareu un enllaç per la mula?

Gràcies!
L'episodi I així com el VI estic esperant a trobar l'audio en català, què les facin en tv3 estaria molt bé.. seguirem esperant..
et sorprendra més encara la qualitat dels episodis 4 i 5, quan els compares amb les versions dvdrip que hi ha x ahi..


Ja estan pujats el 2, 3 i 4, al llarg de tarda pujaré el 5º així com Les guerres Clon en HD català 720p també.. No tinc mula, ho sent, però per descomptat
qui vulga pot repujar, reeditar, o el que vulgui amb els arxius, la meua unica intenció és propagar el cinema en català..

:wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 902
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#5

Entrada Autor: Asseguratòrix » dc. oct. 19, 2011 11:10

mrjoseph ha escrit:No tinc mula, ho sent, però per descomptat
qui vulga pot repujar, reeditar, o el que vulgui amb els arxius, la meua unica intenció és propagar el cinema en català..
Jo m'esperaré que se les baixi algú que tingui mula, que jo no tinc pressa i no sé com funciona això del Megaupload.
A més, no m'agrada deixar dades meves escampades per la xarxa indiscriminadament...
Si algú se les baixa i les comparteix amb la mula, avisareu?
Gràcies a tothom.

Salut!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#6

Entrada Autor: mrjoseph » dc. oct. 19, 2011 11:29

Asseguratòrix ha escrit: Jo m'esperaré que se les baixi algú que tingui mula, que jo no tinc pressa i no sé com funciona això del Megaupload.
A més, no m'agrada deixar dades meves escampades per la xarxa indiscriminadament...
Si algú se les baixa i les comparteix amb la mula, avisareu?
Gràcies a tothom.
mes fàcil no poden ser les descarregues directes, instal.les el JDownloader, instal.les Java, fas clic a l'enllaç i mes o menys els 4 - 5 Gb què pesa la pel.li els tindràs en hores, i amb la mula serà prou més.. deixar dades escampades és insignificant en comparació a estar continuament enviant-rebent dades, de fet la millor manera de fer hacking a algú és quan està connectat als p2p, si a més tenim en conter la nova llei Sinde què perseguirà i erradicarà el peer to peer.. el emule i el p2p molt a pesar meu són com el VHS o el linx ibèric :cry: perill greu greu d'extinció..

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#7

Entrada Autor: Petiso » dc. oct. 19, 2011 11:41

Hola !
mrjoseph ha escrit:mes fàcil no poden ser les descarregues directes, instal.les el JDownloader, instal.les Java, fas clic a l'enllaç i mes o menys els 4 - 5 Gb què pesa la pel.li els tindràs en hores, i amb la mula serà prou més.. deixar dades escampades no es molt pitjor que estar continuament enviant-rebent dades, de fet la millor manera de fer hacking a algú és quan està connectat als p2p, si a més tenim en conter la nova llei Sinde què perseguirà i erradicarà el peer to peer.. el emule i el p2p molt a pesar meu són com el VHS..
Només comentar, apart que estic totalment en contra en aquesta opinió, que lo del hacking i la llei Sinde no és cert. La resta son opinions, per tant no m'hi fico :-)
- L'emule és tant segur com la DD, si es fan servir bé!!(els dos, ja que per la DD també poden entrar coses rares si se'n fa un mal us). Si els enllaços que et baixes son fiables, mai t'entrarà res amb el emule (igual que amb el megeupload).
- I la llei Sinde, és justament al contrari, principalment va per les webs de descarrega directa i streaming. En cap cas a les de p2p, ja que els jutges les han declarat legals en múltiples ocasions. Per exemple, webs com TusSeries van prohibit la DD quan va passar lo de la llei Sinde.

Adéu !

PD: A partir d'aquí, que cadascú comparteixi els seus treballs com vulgui, o sigui, si tu prefereixes la DD: endavant amb al feina :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#8

Entrada Autor: mrjoseph » dc. oct. 19, 2011 13:22

Petiso ha escrit:
Només comentar, apart que estic totalment en contra en aquesta opinió....
En què estàs totalment en contra en què un arxiu per Megaupload es baixa en hores??! s'aferreu com a bojos al P2P quan ja ningú ho fa, això era el passat, els forums de DD españols com vagos tenen centenars de milers de visites diaries aixi com tehparadox al món anglo parlant .. aquestes pelis de 4GB si les posara a l'incoming enlloc de a Megaupload les tindries descarregades l'hivern de 2012 sinò s'acava el món abans.. si estic equivocat en el tema sinde.. me la trufa! seguiré descarregant a màxima velocitat
passi el què passi i encara què m'haji de connectar a un server que estigui en pekin o en pokon..

i mira què abans de crear el post ja em vaig posar al cap què no pensava discutir el temeta p2p o DD i què cadascú s'apanyessi.. així què això faré.. lentejas si quieras las comes i sino las dejas..

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#9

Entrada Autor: Petiso » dc. oct. 19, 2011 13:32

Jo tampoc vull discutir el tema ...... per tant deixem-ho :-)

Només volia respondre els dos punts que creia que feia falta aclarir ..... la resta, son opinions personals i totalment subjectives. A mes àmpliament parlades en aquest fòrum (i en altre llocs).

Adéu!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#10

Entrada Autor: mrjoseph » dc. oct. 19, 2011 13:46

Petiso ha escrit:Jo tampoc vull discutir el tema ...... per tant deixem-ho :-)

Només volia respondre els dos punts que creia que feia falta aclarir ..... la resta, son opinions personals i totalment subjectives. A mes àmpliament parlades en aquest fòrum (i en altre llocs).

Adéu!
si exacte, ja hi ha massa gent discutint x ahi.. jo tampoc vull fer mala sang .. l'unic que importa es que puguem compartir els arxius en català i ja està, torne a dir què qui vullgui pot posar-ho ja mateix a la mula, de fet m'alegraria que estigués, lo que estaria bé es que arribi al maxim nombre de persones, salut.

Avatar de l’usuari

Hilts1982
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
Ubicació: Barna
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#11

Entrada Autor: Hilts1982 » dc. oct. 19, 2011 19:26

Moltes gràcies per aquesta gran feina!!!!

(independentment del tipus de descàrrega ja que tothom que hi estigui interessat ho acabarà gaudint)

La diferència de qualitat és brutal al fitxer mostra. Fins i tot em sembla que l'audio en català també millora a la versió HD.

Per cert, són muntatges dels packs en blu-ray que acaben de sortir a la venda??? M'ha estranyat que no estigués el VI ja que corre per la xarxa (i aquí ja es va publicar) la versió dvd en català així que no serà difícil obtenir-ne l'audio (crec que va ser en Nava qui va fer els muntatges). Del primer episodi serà molt complicat. TV3 no ha reemès cap peli de la trilogia original des de fa 20 anys (quan es van capturar els audios utilitzats) i dubto que treguin "L'amenaça fantasma".

Salut!!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6]

#12

Entrada Autor: mrjoseph » dc. oct. 19, 2011 20:58

Hilts1982 ha escrit:Moltes gràcies per aquesta gran feina!!!!

(independentment del tipus de descàrrega ja que tothom que hi estigui interessat ho acabarà gaudint)

La diferència de qualitat és brutal al fitxer mostra. Fins i tot em sembla que l'audio en català també millora a la versió HD.

Per cert, són muntatges dels packs en blu-ray que acaben de sortir a la venda??? M'ha estranyat que no estigués el VI .......

Salut!!!
gràcies a tu per tota la valuosa info què em dius, osigui què l'episodi 6 està en dvd!!?? quina alegria em dones soci! Nava és qui la te? com puc posar-me en contacte?? ara buscaré a veure si li puc enviar un mp.. anem a ser positius.. potser d'aqui a 6 messos li pegui a tv3 per fer la 2ª trilogia i ja tenim el 1º.. mentrestant suposo que faré una versio subtitolada(VOSC) i a esperar.. ahir estava veient què ha sortit un nou pack en bluray què inclou no se què més.. jo tinc els blueray fa un any i mig i no et pots imaginar la quantitat d'escenetes extra qui ha respecte a les pelis dvdrip en català.. encara els queden mes extres per treure a la llum?? a veure si d'aqui a unes setmanes he de fer un altre muntatge.. jeje! el que calgui! ha sigut molt laboriós, però ha quedat prou bé, bueno ja em direu què us sembla..

Afegit el capítol 5!!! , quan abans tingui el audio del retorn del jedi abans la pujaré
.. i si no tinc raó me la tallo i em faig monja... bon nadal a tothom! :lol:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6] +e

#13

Entrada Autor: mrjoseph » dj. oct. 20, 2011 9:34

afegida la pel.li "Les guerres Clon 2008" en Full HD, però no massa pesada. amb un bitrate de 7500 kbps ha quedat un video execpcional relativament lleuger.


fisiko
Entrades: 138
Membre des de: dc. des. 15, 2010 22:15
Ubicació: Valéncia, País Valencià
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6] +e

#14

Entrada Autor: fisiko » dl. nov. 14, 2011 18:35

Star Wars a català/valencià en HD i a mes a mes en Decarrega directa!!!!!!!!!!!!
uooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
:D :D :D :D :D
tio t'estime massa!xD
em pots passar els links moltes gracies!
ets lo puto amo(com diria el pujolxD)
moltes gracies un atlre cop des de el país valencià!


eltiet
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 14:13
Status: Desconnectat

Re: [DD] Star Wars SAGA.(1977-2005) HD 720p cat-eng [4/6] +e

#15

Entrada Autor: eltiet » dt. nov. 15, 2011 14:18

Gràcies per aquesta release que has fer, una bona joia per guardar.

Respon